Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 De siste dagene har jeg vært veldig øm nede i magen, til tider vondt. Det er småubehagelig å trykke der nede, og det er mest ubehag i visse stillinger, og hvis jeg sitter bøyd og reiser meg opp f.eks.. Noen som har hatt det slik, eller vet hva dette kanskje kan være? Jeg vet at babyen har det bra, for jeg kjenner spark, men dette slår meg heller ikke som vanlige voksesmerter, eller? Jeg er i uke 20..
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 uff ja...jeg har skjent det en liten stund. Føler det særlig når jeg står opp på morningen. da er jeg helt øm der nede. kanskje jeg ligger feil. har dert også når jeg kommer hjem fra en slitsom dag på jobb, der jeg bøyer meg masse. Jeg har begynnt å få vondt i bekkenet, så jeg tror det har noe å si også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Flere som har noen idé om hva dette kan være?
miobell Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er periodevis øm i magen på den måten nå, men vet det er tarmene. delvis pga luftsmerter og delvis pga tarmene presses oppover da magen vokser seg større, barnet tar mer plass. Har alltid lett blitt øm i magen og merker at det er spesielt ille nå som jeg er gravid. Drikker godt med biola , det hjelper meg litt.. spesielt vondt på morgenen og etter større måltider her hos meg. Kjedelige greier, men må vel bare leve med det en stund...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er også til tider om nederst i magen, og har vært det fra sikkert rundt uke 20 +. Er nå 30 uker på vei. Tror det er helt normalt, bare litt kombi mellom voksesmerter og at ting flytter på seg der inne. Pluss at bebisen trykker på ting og tang.. Jeg får det ofte hvis jeg har stresset litt, evt gått en lang tur og anstrengt meg litt. Da er det bare å ta det litt med ro en stund, så går det over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå