Gå til innhold

Er det noen pappaer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen pappaer her eller er det kun mammaer på DinBaby.com?

Bare lurer jeg. Samboeren min er innom her og kikker av og til, men har ikke noe nick da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har nick her inne, men er innom bare om jeg sier det er noe han må lese eller svare på :P Frivillig tvang! hehe

Skrevet

Jodda, vi fins men er veldig beskjedne og sier bare noe når vi blir bedt om det :P

Skrevet

Zummi var mye mer aktiv før

Skrevet

Man er ofte mer aktiv før barn kommer til verden :)

Skrevet

Er innom hver dag, men deltar ikke så mye i diskusjonene :-)

Skrevet

Zummi, tja, kommer an på på hvilke punkter.

Var mer aktiv her inne før, og var her mer før. Har relativt god tid til å være her nå også, men syns ikke det er like gøy... Når jeg var gravid lurte jeg på mye mer. Nå er jo gutten her, nå kan vi jo finne ut av ting selv :P

Skrevet

Enig enig... og man prioriterer ofte annerledes når disse små har kommet ut. Nå vil man jo være opplagt og klar til å ta imot de små solstrålene når de står opp, mens man før gjerne kunne ligge til langt på dag.

Fritiden tidligere kunne gjerne være mer sammenhengende også mens nå kan man jo lure seg inn en snartur mens den bedre halvdel tar kveldsstellet for eksempel og så plutselig er det behov for pappa eller mannetjenester igjen :D

Skrevet

mannetjenester?

hehehe.....

Skrevet

Samboeren min er ikke pappa, men ste-pappa. Han har heller ikke eget nick her, men henger alltid over skulderen min når jeg er her inne. Han er også ivrig på hva jeg skal svare, hvilke tråder jeg må lese og svare på osv... :)

Skrevet

Sådda sådda, burde ha skrevet det som tørre fakta; bære unge pga bedre rygg, skifte lyspærer, støvsuge, ta ut av oppvaskmaskin, gå ned i tørketrommelen i kjelleren med klær, hente/sette kattebur på boden og sånt for å ikke risikere at dib-damenes hjerner kjører seg inn på noen skitne sidespor her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...