Gå til innhold

Hvordan har dere det som er i uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i veldig fin form, men begynner å kjenne til bekkensmerter-har satt seg både i rygg og i skambeinet/musa..he he:-) Syns det er litt vemmelig å reise seg fra sittende stilling,akuratt rett før man reiser seg liksom, føler jeg får ett ekkelt trykk der nede da..akuratt som om babyen ligger rett der (litt tidlig enda men)..Er endel trøttere om dagene nå, og sover ganske så urolig..:-) Jeg har en HERLIG tid foran meg:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 32, og synes det går relativt greit! Har hatt min første dag idag som LEI gravid, men det er rett og slett fordi jeg har vært kvalm og uvel i hele dag. Dessuten er det nå så trangt inni magen, at jeg kan ikke forstå hvordan babyen skal kunne vokse mer! Det gnager på ribben, og magen er helt stram og spent. Ben og armer stikker ut overalt... og ja... jeg kan bare ikke begripe at den skal legge på seg minst 1.5kg til! Blir sikkert 2.. for jeg har fått 4-kilos før....

Skrevet

Føler det samme at magen er stram og spent..Nei kan du forstå at der skal være god plass inni der ennå??

Skrevet

nå er jeg riktignok i uke 30 men jeg føler det er kjempe god plass inni der jeg. hehe men merker også at det vokser veldig nå, så begynner å merke det i bekkenet etter å ha gått turer. får også vondt i ryggen hvis jeg ikke benytter meg av ryggstøtten på stoler/sofaer. Skulle nok trent mer mage og rygg før jeg ble gravid ja.. hehe

men ja, god tid har vi forran oss! gleder meg så, perfekt tid å få baby på, håper våren kommer snart, og det blir varmt i lufta.,

Skrevet

Jeg er i uke 32, har en del vondt, i rygg, bekken og ikke minst ribbein!!

Sover dårlig og er mye i dårlig form, begynt å være ganske kvalm :/

Jaja.. :)

Skrevet

Jeg er i fin form, litt varierende bekkenvondt. Hadde det som deg en uke, men så ble det bedre igjen. Men kjenner at det blir verre om jeg stresser.

Det verste er egentlig de sure oppstøtene jeg får når jeg skal "legge" meg. Sitter halvveis oppreist med puter, tar Gaviscon, men plages likevel. Sover dårlig og generelt mindre enn vanlig.

Foruten det har jeg det veldig bra :o)

Skrevet

Starter uke 34 imorra. Har ikke slitt med noen svangerskapsplager annet enn BL og vond rygg, så ser meg heldig med det. Ryggen har vært vond en stund, vanskelig å sove siste 3 ukene uansett om jeg har puter, dyner ingenting. Men nå er det ikke så fryktelig lang tid igjen, trøster meg med det. Orker fortsatt husarbeid og hundelufting selvom jeg er sykmeldt. Hadde meget tung jobb. Babyen har fortsatt god plass, snur seg og boltrer seg. Men merker at hun har blitt større :)

Trøttere og trøttere blir vi vel, men jeg tar det som en forberedning på natteamming :) kroppen forbereder at det blir ikke mange sammenhengende timer søvn.. Litt rotete men alt i alt formen er grei, og jeg vet jeg kommer til å savne livet i magen, sparkene og rullinga når hun kommer men er jo første så blir vel en til om ei stund... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...