Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Ble innlagt på sykehus fredag kveld med sterke mavesmerter etter en UVI. LIvmorhalsen ble da målt til 22 mm. Ny kontroll av livmorhals i dag var på 15 mm. Ultralyd viser at babyen ligger i seteleie, og doktor sa at hvis babyen fødes før uke 32-33 blir det keisersnitt hvis babyen ikke snur seg. Får ikke lov til å reise hjem da det er to timer unna. Ble helt forsagt jeg etter dette. Ble oppfordret til å gå en tur på kuvøsen for å gjøre meg kjent, så det er tydelig at de tror babyen kommer før tiden. Synes veldig synd på meg selv i dag, og tårene har trillet i massevis. Fortsatt er det tre mnd til termin, så jeg håper det ikke blir noen fødsel med det første. Savner familien alt. Har ei lite snuppa hjemme som er veldig mammadalt, tenker det er fælt for henne også.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Huff da:/:( Men du, det går bra.. De har ikke antydet noe annet? Ring snuppa di imorgen Håper det går bra:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Stakkars deg, føler med deg! MEN nå får du jo veldig god oppfølging på sykehuset så dette skal nok gp bra! Hvor langt er du på vei nå da? Så lenge du er der og tar livet med ro går det nok helt sikkert flere uker før den lille kommer til verden! Klæm
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 du må tenke at babyen i magen er ganske trygg så lenge du befinner deg på sykehuset:)..og du har sikkert merket at det har begynt å bli tungt å gå gravid nå?nå får du god tid til å slappe av:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 har vært igjennom akkurat det samme, trøst deg med at hver dag babyen er inni magen er med på og hjelpe videre i livet, og at det er verdt det!!! det er tungt der og da,men du får en belønning større en livet masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Hi her. Prøver å trøste meg med at jeg er i trygge hender, og at babyen for hver dag som går har det best i mammas mage.Men legen jeg snakka med i dag skremte meg. Jeg fødte veldig fort, nesten fire uker før tiden sist også. Men synes det er litt vel tidlig å føde nå tre mnd før termin. Babyen ligger i seteleie også, så skulle det bli fødsel nå blir det keisersnitt sa legen. Synes det er en fæl tanke å skulle bli skjært i, men må jeg så må jeg. Gjør alt for alt lillebabyen skal ha det bra, og håper virkelig jeg greier å holde babyen i "reiret" til jeg kommer over den kritiske grensen. Men det er tøft å være borte fra lillesnuppa, som aldri har vært borte en natt fra mamman sin før dette skjedde. De kan ikke komme og besøke meg heller, da det bare vil føre til tårer både fra henne og meg, og ikke får jeg lov til å løfte henne heller. Håper bare at dette er en drøm, og at jeg våkner i morgen med lillesnuppa ved min side.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kan godt forstå deg. La tårene trille,kjære deg,dette er vanskelig for deg og din familie. Klart du er redd at dette ikke skal gå så bra,men legen har vel ikke antydet noe annet,så kriser virker det ikke som det er ut fra det du skriver,men vi er veldig flinke til å tennke,hva om,tenk om det og det skjer. Jeg hadde også grått og jeg hadde savnet den lille som er hjemme,men heldigvis har hun pappaen der og det er kanskje på en måte godt at hun kan bli litt pappadalt også. Ta å ring henne i morgen,få din kjære til å ta henne med på besøk. En vanskelig tid når for deg,men det kommer helt sikkert til å bli bedre. Lykke til videre med svangerskapet og fødselen.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Klem fra meg! Ville bare si at jeg føler veldig med deg. Hadde nok fellt mange tårer jeg også om jeg var i din situasjon. Har også en mammadaltjente. Hun er 17,5 mnd om babyen kommer til termin. Håper du slipper å være lenge på sykehuset uten datteren din... Men jeg tror nok jeg ville vurdert å la henne komme på besøk selv om det fører til tårer....Hverfall viss du må være der lenge...
maria isabell Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 hvor langt er du på vei? når ting ser mørkt ut prøver eg alltid å finne det positive..barnet har fostervann,lungemodnings sprøyte, du sier det er 3 mndt termin..er du i uke 28? trur eg har lest en plass at det er 95 prosent sjangse for at babyen overlever etter uke 28..spør om din kjære kan besøke deg med gullet en dag:) ligg mest mulig...veldig viktig:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå