Gå til innhold

Siste gang jeg lar mannen velge DVD....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke orker flere zombi filmer, så kommer han i går hjem med "shoot em up". Noen som har sett den? Vel, den er ikke akkurat virkelighetsnær..

Jeg er 36 uker gravid, og han kommer hjem med en film hvor det hele starter med at noen prøver å drepe en høygravid kvinne i et smug. En mann løper etter å prøve å redde henne, hvorpå han må ta imot barnet. Da barnet er født skyter han (m/pistolen) over navlestrengen. Moren blir skutt like etter, og resten av filmen er om han med den nyfødte enten under armen eller i en bærepose hvor mange menn er etter han for å få ungen.

Passende film for en høygravid dame? :-) Skal sies at jeg ser på alt av filmer, men i går syns jeg det gikk litt over stokk og sten.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, mannen min er også stor fan av Zombie filmer. Jeg syns de er gørr kjedelige ;)

Så elsker han slike filmer som Hostel osv, jeg får jo ikke med meg halve filmen fordi jeg gjemmer meg bak ei pute under AU scenene :P

Nei best å velge film selv ja :)

Skrevet

Ha ha ha, den var vel ikke helt gjennomtenkt nei! ;-) Får trøste deg med at sannsynligheten for at din fødsel skjer på samme måte er forsvinnende liten ;-)

Skrevet

Er det nå jeg skal ringe mannen min?? Han dro nemlig akkurat ut for å leie film. Har ikke sett filmen du skal se i kveld..:)

Skrevet

Tror ikke mange kvinner ville likt den filmen nei, så jeg ville forsikret meg med at den ikke ble leid.. :-)

Og ja, jeg kan iallefall trøste meg med at min fødsel vil bli bedre enn den på filmen! :-) Regner med at praksisen på Ullevål ikke er endret med tanke på hvordan navlestrengen blir kuttet. Jeg vil helst ikke at den blafres av med en hagle!

Skrevet

Sorry, men ... hahahahaha! Både mannen og jeg sitter og skratter som bare det her., Hihihi. Veldig bra ;o) Som ikke (høy)gravide kvinner har rare nok drømmer fra før, tenk deg det du har i vente i natt. he he he ;p

Skrevet

Uff, den filmen hørtes grusom ut. Gravid eller ei, ville aldri sett den.

Skrevet

Ja, jeg ser humoren i situasjonen nå, men ikke da jeg var midt i filmen! :-D Den filmen kunne liksom ikke bli noe mer tragisk.... særlig for en gravid dame.. :-)

Skrevet

Hahaha, det hadde ikke engang svima her valgt. :P

Men hadde den vært litt morsom om du ikke hadde vært gravid eller?

Skrevet

Nei, tror nok den hadde vært like grusom uten å være gravid.. Men det hjalp ikke med masse hormoner "att åt" for å si det slik.. :-)

Skrevet

Omtrent som min kjære... Vannet mitt gikk ved lunsj tider fredag - inn på sykehuset til kontroll. Men ettersom ingenting skjedde reiste vi hjem, og skulle være hjemme til neste morgen.. Da fant min kjære ut at vi skulle bestille oss pizza å se film... Og det var nå rette filmen for en dame som skulle inn på sykehuset dagen etterpå å presse ut en baby.. Han satte på Alien..

Skrevet

Vi så den filmen for noen uker siden, og fy for en talentløs film!!!! Helt forferdelig teit.

Skrevet

hahaha... han hadde vel tro på at den skulle skremme ut babyen da vet du.. :-)

Skrevet

*kremt* Jeg synes den var ganske kul, jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...