Gå til innhold

Bergensere hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal kjøre til skjoldskiftet i morgon og møte nokon der. No kan eg få vegbeskrivelse per telefon i morgon, men eg leser kart mykje betre enn eg høyrer etter vegforklaringar. Dessuten kjenner eg ingen stedsnavn.

Uansett, skjoldskiftet: er det der E39 fra Os møter 580? Krysset før ein kjem til Nesstun sentrum når ein kjem frå Os? Der med Esso stasjonen og Kiwi. Eller er det ein anna plass......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjoldskiftet er ved Esso & Kiwi ja :) Hvertfall det JEG tenker som skjoldskiftet :P

Skrevet

det stemmer =)

Skrevet

stemmer veldig bra :-)

Skrevet

Jo det er det som er skjoldskiftet.

Skrevet

Jøss! Eg har komt meg på lokalgeografien. Takk alle sammen =)

Skrevet

Eg kjem sørifra. E39.

Skrevet

He he, hjemme på påskeferie? Jeg kjører gjennom der flere ganger daglig ;-)

Skrevet

Ja no er me heime ein liten tur. Sidan me var sjuke sist me var heime så har me eit par ekstra me vil besøke denne gangen. Me holder til på "landet", Fusa, så det er ikkje lett for ein bonde å orientere seg i den store byen. =) Det er nokre år sidan eg budde i Bergen, og det har vert nokre forandringer der sidan då. Nye vegen på Nesttun var veldig forvirrande då den "plutselig" kom. =)

Skrevet

He he, ja det vil jeg tro. Håper ikke for din del at du skal kjøre mot sentrum da, for der er mye nytt...

De bygger jo Bybane nå :-)

Skrevet

Oh, fra Fusa altså?? :)

Bodde på Fusa for et par år tilbake, gikk på skole der.

Og far til eldstemann er fusing ;)

Skrevet

Me skal holde oss på Fana. =) Eg var i sentrum i januar, men då kun til bystasjonen, trygt og godt. ;) Før var eg god på bykjøring, men no har eg ikkje hatt egen bil på fire år, så eg må sikkert ta nye kjøretimer når eg skal skaffe meg ein på ny. Og sette meg å lese kart over "nyBergen".

Skrevet

Hehe, Eg huska når vidaregåande skule åpna her i fusa vart det liv, ha ha. Plutselig så kom det folk fra den andre verden hit, i hovedsak Os, og budde på hybel. Det var saker det. Har vert på eit par hybelfester. =)

(før det så gjekk eg første halvåret på allmennfag i andre etasje til det lokale oppdrettsanlegget. Det var ikkje så reint sjelden at det stinka så vanvittig med fisk at me satt og holdt oss for nasen) =) Men så fekk me nytt bygg, fleire fag og hybelfolk. Stas ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...