Gå til innhold

hjelpe meg noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en del barn. han har et barn. han har lenge vist interesse,men jeg har holdt meg til bake pga av måten jeg ble sviktet av min x.

men har komme over han å vel så det:)

så jeg begynte å svare han med interesse for litt siden. vi har møttes mange ganger å har det knall i sammen:))

men jeg kjenner jeg er utrolig skeptisk!! han sendte masse mld til å begynne med,men har plutselig roet ned. han sender fortsatt mld (men skriver ikke at han savner meg eller er glad i meg mere) men vil komme i kveld..

menn, er de slik eller dabber interessen hans av?? han sier han er seriøs, MEN!!

huff ikke enkelt dette:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært at når sms dabber av, så er det fordi interessen dabber av:(

Skrevet

akkurat!! det er det jeg føler også..

tror jeg må ta en seriøst prat med han i kveld for dette gidder jeg ikke!! da er jeg heller alene:))

selv om han er nyyydelig!!

Skrevet

Jeg har også lært meg at når mld dabber av så dabber interessen hans av.. Hvis det er tilfellet her så bør du kutte kontakten tvert eller så blir det sånn at han kontakter deg bare når det passer han og er god og kjærlig da og så sitter du i saksa.. Det gjorde iallefall jeg :(

Skrevet

Enig med de som har svart deg. Jeg er selv litt sånn, når meldingene ifrå meg dabber av så er jeg ikke så veldig interessert, el. jeg er usikker på hva jeg føler, men finst helt sikkert unntak.

Skrevet

Dette er ikke lett.....jeg har selv blitt sviktet av min x-mann og er blitt veldig skeptisk til nye menn.''

Min erfaring er nok og at slutter det å komme så mye meldinger så er interessen også på vei nedover og da backer jeg HELT ut....vil ikke trenge meg på noen som ikke vil noe seriøst- da kan det være.

Har hatt et forhold etter skilsmissen og det var nok takket være at han var en virkelig stå-på-mann....som sendte meldinger og ringte flere ganger om dagen...det ble slutt pga andre ting.

Er synd det skal være så vanskelig....men forstår skepsisen din....hør på magefølelsen din - den stemmer veldig så ofte.

Skrevet

Ikke vær så pessimistiske da! Det kan jo være at han er en av de gutta som egentlig ikke er kosemose SMS typen, men som synes de MÅ sende slike meldinger for å vise at de er interesserte (særlig hvis du har vært tilbakeholden). Når de så vel har "fått" dama (som i: fått bekreftet at det er gjensidig, ikke nødv. sex), så går de tilbake til sin naturlige adferd. Mulig jeg er vel optimistisk, men vet at jeg er det kvinnelige motstykket. Jeg liker overhode ikke det JEG kaller suppemeldinger (som det virker som mange jenter smelter av), men møter jeg en ellers grei gutt som overøser meg med slike så sender jeg jo noen tilbake til jeg har fått vist at jeg er interessert, men da dabber det raskt av (prøver jo å vise på alle andre måter at jeg bryr meg fortsatt da). Har altså ikke mistet interessen, men det er ikke naturlig for meg å sende slike meldinger hele tiden.

Eller så er han ikke interessert, men da er det jo hans tap i tilfelle.

Skrevet

HI her:)

er nok jeg som er for skeptisk ja,hehe.. MÅ skjerpe meg!!

han kom i går kveld å det var ingen tvil om hva han føler:))

han snakket om at "vi" må offentlig gjøre fordholdet:)

men takk for svar da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...