Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 jeg har profil der jeg og.... og funnet en som kan være litt inressang Men hvordan få kontakt med han da? Hverken jeg eller han er superbruker, og jeg får ikke til å registrere mbilen min opp mot profilen. Og han har trykka på meg også, altså, fått et hjerte.... og han bor i nærheten av meg, dvs en mil unna.... Hjelp meg....
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 du kan betale med nettbank;) Er det jeg pleier å gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Har egentlig ikke råd til det heller da...pokkern.... Men om han har registrert mobilen sin, kan jeg sende mld til han da gjennom det nr 2180 da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 om dere er der inne samtidig så kan du jo kontakte han igjenom chaten
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hverken jeg eller han er superbruker, så det gikk ikke Og han er der inne NÅ....ARG
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 huff så dumt. da tok jeg feil... hm.. rart. men lykke til i det minste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå