Gå til innhold

Filmer å anbefale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst nye da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, står en hel hau i skapet her! Bare kom å se du =P

 

Skrevet

Hva type film liker du? action thriller drama??

Skrevet

Altetende, men helst ikke sukkersøte grinefilmer med stupide bondiner og atletiske barnerumper. :-p

 

Verbena: er jo nesten like over grensa i påsken, så plutselig banker jeg på. ;-)

Skrevet

Varg veum 1,2 og 3. Har sett di to første, kjempebra. Skal se nr 3 ikveld når småttisene er sovnet!!!

Skrevet

helt greit det! Bare kom du... Vi er her hele påska uansett vi!

Skrevet

er varg veum 3 kommet også??? så nummer to for 2 uker siden.

Skrevet

snyper!! har du sett den??

Skrevet

Mulig vi får ha det til gode. Økonomien er helt føkkt øpp etter tr.heimsturen +++. :-(

 

Bra med deg? Ser du trives i jobben, det er jo kanon. :-)

Skrevet

Anbefaler virkelig Varg Veum filmene, har sett alle tre vi=)

 

Skrevet

Jepp den kom på leie 5.mars og kjøpefilm 12.mars:) 4. filmen kommer 04.04., men den skal på kino først!!!

Skrevet

* Gone baby, gone

* Juno

* Into the wild (hvis den er på video nå)

 

Skrevet

deja vu...

Skrevet

little miss sunshine (skikkelig søt film)

simpsons - the movie (årets kuleste)

mer ståhai (artig for hele fam.)

saw 4 (grøss og fysj)

 

Skrevet

Så nettopp "RADIO" sammen med datteren min =o)

Fin film ;o)

Skrevet

Varg Veum 1,2 og 3! Synes spesielt nr 3 var litt artig da de har filmet på Bergen Travpark og jeg kjenner alle kuskene som var med:) Tihi...:)

Skrevet

Må den være ny?=) Lei Fargo! En bedre filmopplevelse skal en lete lenge etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...