Verbena Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ja da, står en hel hau i skapet her! Bare kom å se du =P
♥sebastian3003♥ Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hva type film liker du? action thriller drama??
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Altetende, men helst ikke sukkersøte grinefilmer med stupide bondiner og atletiske barnerumper. :-p Verbena: er jo nesten like over grensa i påsken, så plutselig banker jeg på. ;-)
Meg og knoll&tott Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Varg veum 1,2 og 3. Har sett di to første, kjempebra. Skal se nr 3 ikveld når småttisene er sovnet!!!
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 helt greit det! Bare kom du... Vi er her hele påska uansett vi!
♥sebastian3003♥ Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 er varg veum 3 kommet også??? så nummer to for 2 uker siden.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2008 Mulig vi får ha det til gode. Økonomien er helt føkkt øpp etter tr.heimsturen +++. :-( Bra med deg? Ser du trives i jobben, det er jo kanon. :-)
*Molly mus* Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Anbefaler virkelig Varg Veum filmene, har sett alle tre vi=)
Meg og knoll&tott Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Jepp den kom på leie 5.mars og kjøpefilm 12.mars:) 4. filmen kommer 04.04., men den skal på kino først!!!
Jenny-penny Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 * Gone baby, gone * Juno * Into the wild (hvis den er på video nå)
Martin+Mamma Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 little miss sunshine (skikkelig søt film) simpsons - the movie (årets kuleste) mer ståhai (artig for hele fam.) saw 4 (grøss og fysj)
Northernlights Skrevet 16. mars 2008 #16 Skrevet 16. mars 2008 Så nettopp "RADIO" sammen med datteren min =o) Fin film ;o)
♥ McQueen♥ Skrevet 16. mars 2008 #17 Skrevet 16. mars 2008 Varg Veum 1,2 og 3! Synes spesielt nr 3 var litt artig da de har filmet på Bergen Travpark og jeg kjenner alle kuskene som var med:) Tihi...
cherry coke Skrevet 16. mars 2008 #18 Skrevet 16. mars 2008 Må den være ny?=) Lei Fargo! En bedre filmopplevelse skal en lete lenge etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå