juliogjuleprinsesse Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 JEg kommer ikke inn på min side. Har sendt mail og rapportert om feilen, men ikke fått noe svar. Flere som har problemer med dette? Får denne feilen Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Sier ikke meg mye....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vent til i morgen. Sjeldent du får noen respons på dette i helgen desverre! Dersom du ikke hører noe i løpet av morgendagen så send en purremail :-)
juliogjuleprinsesse Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 JEg har ikke hørt noe sidenjeg sendte mailen forrige helg.....
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Såpass, da burde du nok sende en mail til nå så den ligger og venter på de i morgen tidlig!!!!
terry Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hadde akkurat samme problem på min side for ei uke siden.sente dem mail og rapporterte på en lørdag, men fikk ikk svar før mandag.Du får nok svar i morra skal du se...)
juliogjuleprinsesse Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 Å...jeg bare tuller, jeg sendte første mailen torsdag, ikke i helgen, menjeg oppdaget det i helgen... Jeg beklager at jeg roter litt. Men nå sendte jeg purremail, og så håper jeg det ordner seg :-) Litt plagsomt å være så glemsk også, men mest plagsomt når ting ikke virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå