MÅNS m/lilleMarius Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hva får dere i timen og hva jobber dere med? Skal evt begynne som selger av barnetøy. Skal gjøre alt fra pakke opp varer / besøke butikker / dra i land salgsavtaler til flere butikker / reise rundt og besøke butikker / stå på stand / "homeparty" / holde orden på varer / føre statistikker / oppdateringer / +++ Hva kan jeg "kreve" som timelønn synes dere?? Takk for svar...
EnUndreneMor Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 115 + provisjon feks?? aner ikek jeg.. men kan sikkert ligg epå rundt 120 evt tillegg om det er lørdag osv osv
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Nybegynnerlønn i butikken hvor jeg jobber (for de som er over 18 og har litt erfaring fra før) er mellom 120 og 125 + ubtillegg i prøvetiden, stiger en drøy 10'er etter det. Vi har forsåvidt ikke noe annet ansvar enn å holde orden i butikken, pakke opp varer og hjelpe kundene. Jeg som er avdelingsleder med budsjettansvar og mer papirarbeid og ansvar har opp mot 160 pr time + ub når jeg jobber kveld og helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå