celodi Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 1.vakt på jobb... Men etter det er det påskeferie!!!! Må nok legge meg tidlig ikveld da!!!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hva du jobber med da? Så i en annen tråd at du jobber på et treningssenter, men det kan jo ikke starte 5, eller? Hvordan gikk det med dere på fredag forresten?
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg gleder meg til å stå opp halv 6 i morgen jeg!! Kan ikke vente nesten. Stortrives i nyjobben min å kunne godt ha jobbet i dag også. Tror påsk blir grusomt lang i år gitt. Men jeg kan forstå at du ikke har super lyst til å stå opp kl 5 altså, for det er beintøft. Tenk på at det bare er den ene vakta, så går det supert skal du se! ;-)
celodi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Vi åpner halv 7,men må være der til litt over 6,så alt er klart... Er tøft ja,jeg som er så B menneske da=) hehe... PÅ fredag tok snuppa masse rønken,så skal vi inn til legen etter påske igjen... Spent!!!
celodi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Stortrives jeg også,er ikke det.... =) hehe,men klokka 5 er det natta ja=) Ja,godt at det blir fri etter i mårra..ei uke fri skal bli godt!!!!Hva jobber du med verbena?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 akk, ja. det er tidlig å stå opp 5. Det skal ikke jeg, hehe. Skal sove helt til lillegutt finner det for godt å stå opp, så det blir nok ikke så seint. Håper de finner ut av det, eller at de finner ut at det ikke er noe. Ha en riktig god påske!
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Begynte i nyjobb nå 3.mars. Selger i butikk for Jula. Første norske varehuset åpner på lade 17.april. Så nå driver vi å bygger opp butikken, monterer utstillinger å masse annet gøy! Er en utrolig bra sammensatt gjeng som går veldig godt sammen, så er bare herlig å være på jobb. Også er det jo super spennende å få være med helt fra starten å!
celodi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2008 Tuusen takk!!!!!! Masse god påske til deg og dine også=)=)=)
celodi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2008 Det kan jeg tenke meg!!!!Hvor på Lade kommer butikken da? Sambo venter på den butikken=)hehe..Vi har fått katalog i posten..Og det var en butikk han gleder seg til kommer ja...
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Gamle møllerbil (haakon 7gt 25)! Samme bygget som sport extreme og Ultra(de åpner samme dag som oss). Blir kjempe spennende å se hvor mange som kommer på åpningsdagen og hvordan alt går. Ingen som har noe peiling siden vi er de første! Bra det er noen som gleder seg til vi skal åpne da, satser på at det er mange.
celodi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. mars 2008 Det er det nok=) Lykke til iværtfall!!!
Verbena Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 jula.no biltema/clas/byggern still! Vi har kommet frem til at vi er plassen alle mannfolk 35-40 + (handyman typen) går når kona/samboeren går i kjedelige klesbutikker og de er med inn til byen! =P Masse litt større maskiner, sager osv. Mye gøy for store gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå