Gå til innhold

Kan mannen min og barnevernet gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skilte oss for ikke lenge siden, jeg har jenta vår. Etter vi flyttet ut prøver han hele tiden å gjøre det vanskelig for meg. Han var her i dag (skulle hente noe) og han la merke til en kjele med mat jeg lagde for noen dager siden, og jeg hadde helt glemt den, den stod ved ovnen og det var matrester og allerede litt mugg inni. Jeg hadde selvsagt kastet dette om jeg hadde husket den!! Men da begynte han å si at han skal kontakte barnevernet og hvis de kommer og ser "en kjele med mugg i inne på kjøkkenet" kommer de til å ville ta jenta mi fra meg! Kan de virkelig det?

Hun hadde aldri kommet seg opp til der den stod, hun hadde aldri fått det i seg! Men er det likevel grunn for barnevernet å følge nøye med på meg og datteren vår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde aldri kommet noen vei med det, han er bare desperat!! Han er sikkert bare bitter, og ønsker å skremme deg!! Det skal MYE til for at en mor mister omsorgen for barnet sitt.. Hadde ikke lettet et øyebryn over den kommentaren engang.. Du skulle bare svart " du ble jo aldri syk av den mugne maten min, så det blir nok ikke hun heller.."

Tro meg, barnevernet har viktigere ting å bruke tiden på enn en hevngjerrig mann som klager på en muggen kjele.. Han og alle andre vet jo at man ikke serverer muggen mat.. Du gjorde det aldri før det ble slutt mellom dere, så hvorfor skulle du gjøre det nå? Tror han at du er så fattig at du ikke har råd til mat, bør han heller tilby mer i barnebidrag.. Nei, kjære deg, ikke tenk et sekund mer på dette!!!

Skrevet

det skal mere til enn en skitten gryte for at barnevernet tar fra deg barnet ditt, men når det er sakt skjønner jeg ikke hvordan det går an å glemme en en gryte med matrester i flere dager! det er utenfor min fatteevne!

Skrevet

Oi, han er virkelig bitter og kranglevoren.. Hvorfor det? krangler dere om foreldreretten? kan være lurt å dra til megling igjen før det går ut over dattera deres...

(og, nei jeg tror heller ikke bv bryr seg noe om en sånn detalj)

Skrevet

Det skal ganske mye mer en en skitten gryte til.

Tviler på han har det prikk fritt hjemme hehe;)

Skrevet

Barnevernet tar ikke fra deg barnet pga en skittet kjele, nei. Men hvor rotete er det egentlig hjemme hos deg? Jeg har aldri 'glemt' en kjele med mat i så lenge at det har blitt mugg i den, for det tar jo noen dager. Det gjør at jeg tenker at det kanskje er ganske møkkete hjemme hos deg, og det er ikke bra for et barn. Jeg tenker også at eks-mannen din sikkert kjenner godt til vanene dine, og kanskje ville skremme deg til å skjerpe deg litt. Kanskje du burde det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...