Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe sykkel til 4 åringen i sommer, men er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte to-hjuls sykkel til tuppa mi i fjor, med støttehjul. Da var hun kun 2,5 år... Hun klarte ikke å sykle på trehjuls sykkelen fordi den var for tung. så syns ikke det er for tidlig. Vi har allerede vært ute og sykla i år og hun er blitt kjempeflink (nå er hun 3 år). lykke til:)

Skrevet

Min hadde sånn liten sykkel med støttehjul fra han var 2. Han fikk ny og større sykkel våren før han ble 4 og syklet uten støttehjul da han var 4 og et halvt. Nå blir han 6 til sommern og sykler som bare det. Pappa driver faktisk i dette sekund å går over sykkelen så den er klar til i morgen :)

Skrevet

Her ble det kjøpt to-hjulssykkel med støttehjul ifjor vår, da var klumpen 3,5. Ikke blitt så mye sykling da, men nå for ett par helger siden tok pappa av støttehjulene og da gikk det unna gitt!! Nå sykler han som han aldri har gjort annet!!! Merkelig....virket som støttehjulene hemmet han liksom.

Konklusjon, etter min erfaring ihvertfall, kjøp sykkel ;)

Skrevet

Det er ikke noe for tidlig å kjøpe sykkel til barnet ditt syns jeg. Du kan jo vurdere om du vil prøve med eller uten støttehjul da, men hvis hun aldri har syklet på 2 hjuling før kan det kanskje være en ide å lære teknikken med støttehjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...