Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 altså jeg har en del barn. han har et barn. han har lenge vist interesse,men jeg har holdt meg til bake pga av måten jeg ble sviktet av min x. men har komme over han å vel så det:) så jeg begynte å svare han med interesse for litt siden. vi har møttes mange ganger å har det knall i sammen:)) men jeg kjenner jeg er utrolig skeptisk!! han sendte masse mld til å begynne med,men har plutselig roet ned. han sender fortsatt mld (men skriver ikke at han savner meg eller er glad i meg mere) men vil komme i kveld.. menn, er dere slik eller dabber interessen hans av?? han sier han er seriøs, MEN!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Kanskje han har roet ned fordi han kanskje er redd for akkurat det du føler? Man kommer ingen vei uten kommunikasjon, sett deg ned og spør. Om han sier han er seriøs, får du jo et seriøst svar også.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Ta det med ro. Han er interessert. Vi menn (i hvert fall en del av oss) synes bare det ikke er vits i å melde at "Jeg er glad i deg" eller "Jeg savner deg" når dette er opplest og vedtatt. Da er det mer vits i å bruke mobilen til å oppnå (enda) et møte med deg i kveld. Han ser kanskje kommunikasjonen slik: I en periode skrev han "Jeg er glad i deg" uten å få "Jeg er glad i deg også" tilbake. Men møter med deg fikk han. Så da begynte han heller å sende/ringe ang. å treffes igjen og igjen. Han er interessert.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 hehe, takk for svar:)) har fått bekreftet at han er veldig interesert:) så jeg må skjerpe meg å bare stole på han!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå