Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Sto opp med ungene samtidig jeg og mannen. Han gikk ned for å lage frokost, jeg stelte ungene og tok meg en dusj. Når jeg dusjet ryddet ungene på rommene sine etter å ha lekt litt før jeg og mannen sto opp. Så vi kommer ned 50 minutt etter mannen gikk ned og da er han temmelig irritert. Poenget er at han vil jeg skal spise frokost først og SÅ gå og dusje....men jeg mener da at jeg kan få lov til å ta en morgendusj før jeg kler på meg klærne? Er ikke det ganske normalt da, selv om han må vente med frokosten?? (vi spiser felles frokost i helgene). Ganske teit krangel, men hva mener dere da? Er det for mye forlangt at jeg kan ta meg en morgendusj før frokost?? (må innrømme at det tar en 30 minutt med sminking og sånt)....
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Nei det er ikke for mye forlangt, men om det tar så lang tid burde du sagt fra først slik at han slapp å vente. Dersom han sa han lagde frokost og du ikke sa noe om å dusje, er jeg enig med han dersom du sa du skulle dusje, enig med deg. Comprende?
Hufsla Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 jeg er enig med mannen din. Syns det var dårlig gjort uten å si fra først ihvertfall, når han hadde laget frokost. Jeg hadde blitt sur på mannen min dersom jeg hadde stått klar med frokosten.
6Ymamma Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Ikke rart det er krig her i verden Hehehehe Sa du i fra at du skulle i dusjen før du ville spise så er det ikke noe å snakke og diskutere... Sa du ikke i fra så skjønner jeg at han ble irritert
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Han fikk vite det før han gikk ned for å lage frokost. Regna med det kom til å ta litt tid også, han skulle lage eggerøre... Setter pris på at han gjør det altså, men han ble skikkelig sur!
6Ymamma Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Han stod sikkert bare opp med feil fot, hender at jeg gjør det av og til å. Ikke bruke mere tid og energi på det=)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 ja han sto opp med feil fot. Jeg ba han gå å legge seg igjen og stå opp med den andre!!! he he. Nei resten av dagen gikk jo greit. Jeg ba om unnskyld for noen saker og han om noen saker. Men han mener fortsatt at det er totalt unødvendig å dusje FØR frokost... det blir jo gjerne slik at han tar ungene mens jeg dusjer og vi er ferdig samtidig (ikke hver søndag så klart). Synes det er greit jeg. Han mener vi bør stå opp samtidig, ta ungene ilag, gå og spise frokost, så kan jeg dusje etterpå! hehehehehe....det er jo megateit å krangle om. Det blir ikke akkurat skilsmisse av det da..hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Er nok storm i et vannglass her ja :-) Men på generelt grunnlag synes jeg det er tull å dusje hver morgen, og usunt for huden og immunforsvaret er det også - men det er en annen side av saken...
Winterlady Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Er enig med mannen din, dersom du ikke sa fra først. Sikkert irriterende å sitte alene ved frokostbordet i 30 minutter med varm eggerøre, jeg hadde ihvertfall blitt sur dersom jeg var i godt humør og så frem til koselig felles frokost.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 dusje hver morgen? hvor har jeg skrevet at jeg har gjort det? Dette er snakk om av og til en morgen i helgene....(men dusjer selvfølgelig andre ganger også..hehe). HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar. har skrevet tidligere at han var fullt klar over at jeg skulle dusje før han startet frokosten...
Tommage♀♂ Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Hadde jeg laget frokost og måtte vente i over 30 minutter før sambo kom hadde jeg blitt mektig irritert ja. Du må gjerne forlange en dusj, mne du kan vel sminke og ordne deg etterpå? Og i det minste gi beskjed om at du tar deg en dusj.
*dum&deiLig*™ Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 30 minutter for å sminke deg på en søndag? Hvor mye slap-on trenger du egentlig for å være noenlunde presentabel på en søndagsmorgen?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #14 Skrevet 16. mars 2008 hohohoho....sikkert du som har lagd denne regelen da.....kan man ikke spise felles.....uten å si klar-ferdig-gå......sorry....ja jeg hadde blitt drittsur om jeg hadde lagd frokost og venta i 50 min....dvs....jeg hadde da spist uten å spørre..... sånn frokoster er ji hyggelig fordi man sitter sammen lenge.....så hvorfor kan ikke den andre starte dersom den andre somler......my gooood...
giggsi Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 Rett? har noen feil og rett her da?Skal si dere har problemer.Synes dere skal prøve parterapi.
Darth Vader Skrevet 16. mars 2008 #16 Skrevet 16. mars 2008 Aner ikke hvem som har rett eller feil - men jeg hadde blitt sur om jeg måtte vente på noen i 50 minutter før de kom til frokost.
mammame3avleggere:o))) Skrevet 16. mars 2008 #17 Skrevet 16. mars 2008 Og her sitter jeg og lurer på hvor man finner menn som lager frokost og spiser sammen med familien......................................................................................................................................................................................Er mannen fornøyd med deg udusja, bør du være glad for det, men han bør også være glad for at du vil dusje og stelle deg. I mitt liv høres dette ut som et luksusproblem.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #18 Skrevet 17. mars 2008 Steik, det er mye dere mener om min lille bagatell. Har tatt svarene til etteretning og dropper dusjen framover. Er kjempeglad for at mannen min styrer med frokost, ikke misforstå meg. Er takknemlig for at jeg har en slik snill mann. Men raseriet over at jeg og ungene kom ned litt sent kunne han ha spart seg for. Han visste at jeg skulle dusje og at ungene skal rydde rommet før de går ned. Går jo an å snakke skikkelig. Men men...saken er ute av verden nå. Jeg trenger ikke flere svar. Takk. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå