Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger å slutte på pillen for første gang om ca 14 dager=) Hva kan jeg forvente meg? Er veldig spent på syklus og alt sånn. Men må man ha regelmessig syklus for å bli gravid, eller er det bare vanskeligere å finne EL da? Hva kan gjøres for kjapp klaff? Er det noen som har erfaring eller tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke en trenger regelmessige syklusser for å bli gravid! Jeg har alltid bare trodd at el var to uker etter mens, men vet jo nå at det ikke er slik. For en kjapp klaff er kanskje å ha sex hver dag, kanskje morgen som kveld, er jo ikke noe garanti, men i hvertfall en start! Og prøv å slappe av og tenke minst mulig på å bli gravid. Nyt tiden sammen! Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

takk takk=) men hvordan fant du EL da? bare å teste i vildens sky?

Skrevet

Hei..

Siden du ikke veit når du har EL ville jeg testet meg litt fram:o) Er vel ingen fasitt på hvordan man kan få det til å klaffe fort desverre.. Men ikke stress, kos dere som par og bare slapp av. Det er vel det eneste:o)

Lykke til

Skrevet

nei vi må prøve på det. men er jo ikke så lett å la være å tenke på. er jo så spennende det her=)

Skrevet

Ja, det veit jeg alt om! Vi har nå prøvd i 2 lange år og ikke skjedd noe!

Skrevet

huff så frustrerende. håper det skjer snart for dere=) vi har ventet lenge med å begynne så håper det skjer litt fort hos oss. men vet ikke helt åssen det egentlig står til med kroppen. hadde aldri normal syklus før jeg begynte på ppillen og nå er jo det kunstig. veldig spent på hvordan det blir.

Skrevet

Jo takk.. Vi skal bestille time nå til legen i april.. Om det ikke er noe galt håper vi at vi kan få hjelp til å finne ut hvorfor det ikke har skjedd noe!

Lykke til:o)

Skrevet

ja får håpe det=) Lykke til dere og!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...