Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 I går kveld skjedde det noe rart da jeg satt i sofaen sammen med sambo.. magen min ble skikkelig hard..(ah kynnere tenkte jeg) men jeg fikk så vondt.. skikkelig magesmerter.. så da la jeg meg ned og det gikk over etter en liten stund. I natt skjedde det samme 2/3 ganger.. magen ble hard og jeg fikk vondt i magen og ble litt småkvalm 3 gangen det skjedde.. Hva er/var dette for noe? Kynnere var jo det jeg tenkte på først, men i og med at de ikke skal være vonde skjønner jeg ikke hva det kunne ha vært! Noen som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 hva slags magesmerter da?? Som menssmerter nederst i magen eller?? Da er det isåfall modning.dette har jeg hatt siden uke 30..er i uke 36 nå.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Kynnere kan fint være ubehagelige! Trenger ikke være modning likevel. Livmora er stor og har stor påvirkningskraft på muskler, sener og organer rundt omkring i magen. Er man litt oppblåst i magen, feks, er kynnere pyton. Jeg har også hatt kynnere som har "fått tak i" vondtene i bekkenet mitt. Men er du usikker, bør du selvsagt snakke med lege eller jordmor.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 de var krampeaktige og varte en liten stund.. ikke akkurat menssmerter nei. Leste nå på nettet at det kanskje var premature rier??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Når jeg har hatt kynnere og vondt i magen samtidig har det begynt å modnes hos meg. Så det kan nok være lurt å få tatt en prat med jordmor eller lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå