Gjest irismor Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Nei. Palmesøndag regnes kun med i turnuser i henhold til F3 dager.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hm.. det lurte jeg på også. En f1 dag er vel en dag hvor man "skal" ha fri, på en turnus, og får da betalt deretter, om man må jobbe? Mins jeg og huske...
Hufsla Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 F1 er fri i forbindelse med helgejobbing. Du skal ha fri sammenhengede 36 t hver uke. Hvis F1 kommer på en helligdag får man den igjen senere tror jeg, under et annet F-navn.
Gjest irismor Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 F3 er en fridag man får på røde dager fordi man jobber røde dager. Si at jeg skal jobbe skjærtorsdag og langfredag. Ettersom jeg jobber skjærtorsdag så har jeg krav på fri langfredag. Altså en F3 dag. Håper det blir forståelig. =o)
Hufsla Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 ja, nå skjønte jeg hva en F3 dag var, men ikke hva palmesøndag har med den å gjøre hvis den ikke er rød?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå