Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Nei. Palmesøndag regnes kun med i turnuser i henhold til F3 dager.

Skrevet

søren heller da. Hva står f3 for?

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hm.. det lurte jeg på også. En f1 dag er vel en dag hvor man "skal" ha fri, på en turnus, og får da betalt deretter, om man må jobbe? Mins jeg og huske...

Skrevet

F1 er fri i forbindelse med helgejobbing. Du skal ha fri sammenhengede 36 t hver uke. Hvis F1 kommer på en helligdag får man den igjen senere tror jeg, under et annet F-navn.

Gjest irismor
Skrevet

F3 er en fridag man får på røde dager fordi man jobber røde dager.

Si at jeg skal jobbe skjærtorsdag og langfredag. Ettersom jeg jobber skjærtorsdag så har jeg krav på fri langfredag. Altså en F3 dag.

 

Håper det blir forståelig. =o)

Skrevet

ja, nå skjønte jeg hva en F3 dag var, men ikke hva palmesøndag har med den å gjøre hvis den ikke er rød?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...