Becky333 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Jeg lurer på om det er noen som vet om brasiliansk voks spiller noen rolle når man vil bli gravid? Jeg vet ikke om jeg har hørt riktig, men mener å ha hørt at dette ikke er så smart.... Har gjort det i noen år nå, så lurer litt på om jeg bør kutte ut nå...? Noen som vet?
Becky333 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 brasiliansk voksing er at man vokser underlivet. alt, rubbel og bit.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg vokser ikke selv, men hvis du mener glattbarbert, så vet jeg at helsepersonellet ikke anbefaler det. Tror det har noe med at en er mer utsatt for bakterier? Men da jeg var gravid var jeg glattbarbert frem til noen få uker før (ikke så deilig når det vokser ut og stikker etter fødselen), og det gikk kjempefint!
Becky333 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 forskjellige hudpleiesalonger gjør det, i Oslo gjør Alles Beauty det ihvertfall.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Blir sikkert mer disponert for bassilusker ja, men så lenge man er "flink"; tisse ofte og har normal renslighet, så burde d da ikke ha noe å si... Jeg har ikke tenkt å slutte om jeg skulle bli gravid (kanskje jeg nøyer meg med vanlig bikinivoks på slutten... eller ikke... Er da veldig greit å være bar om en må sy el.l. hehehe..) PS. Når en tar brasiliansk får en ikke stikkende pigger, som ved barbering )))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå