Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hadde du smertestillende da du fikk tvillingene? ? ? ?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det tror jeg hun hadde ettersom hun tok ks, hehe... Lurer på om hun følte seg som en kvinne da!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Det var nettopp det jeg tenkte på også, hun er ABSOLUTT ikke mer kvinne enn noen andre her som har født vaginalt med bedøvelse, hu fikk sine to med bedøvelse.. Makan til lavmålt kvinne, burde ikke få kalle seg kvinne engang!!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Ja jeg hadde keisersnitt,. Følte meg ikke mye kvinnelig. Var ganske lei meg på grunn av det. Fikk en kraftig fødselsdepresjon pga det.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Er det seriøst fødselen som avgjør om man er kvinne eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Bare oppdaget noe, på skravle har hun skrevet JENTA lå i tverrleie, men hun har da hatt snitt med tvillinger... Hmmmm. (iallefall sånn jeg skjønner det siden hun har to på 2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå