Luna** Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Har begynt å gi bebisen min på 4,5 mnd. Får 1 posjon pr dag. Hun reagerer ikke i magenpå grøt, og ingen knip eller hard mage. Lurer på hvor mye dere gir. Og gir dere glass for 4 mnd i tillegg? gulrotmos, potet + mais og mais-pure? Noen som har prøvd de?
Luna** Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2008 Ja ja ja, så at innlegget mitt ikke helt stemte med innholdet..he-he!! rettere overskrift, er vel heller HVORDAN GJØR DERE DET? Påskeferie-tåke... )
mumimammaen Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 vi gir prinsessa velling om kvelden. 1dl vann/mme. ho får nestle sine matglass til middag. 1/3 glass. ho liker ikke de andre som vi har prøvd. som er fra Hipp eller noe. ho er 5mnd idag.
stinky og poopy Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Vi har akkurat begynt å gi grøt til gutten vår, 4mnd. Foreløpig gir vi bare 1 gang per dag. Det han får er nestle sin maisgrøt (jeg lager det litt tynt),og han elsker det, vil alltid ha mer, men han får ikke mer enn 1 ss. Jeg vurderer å gi ham litt mer etterhvert, kanskje lage litt selv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå