Gå til innhold

Bjørnen Colargoll *gravid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, så i et innlegg at du blødd i begynelsen av graviditeten.

Så jeg lurte på om jeg kan få spørre deg om noe?

Blødde du mye? over lenger tid?

Jeg har selv blødd i 5 dager nå, blør ca som en vanlig mens (litt mer av og til)

Er veldig bekymret og får vite i morgen om hcg-nivået har steget.

Tror du det er noe håp for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg en vanlig mens. Jeg mistet den gangen, men oppdaget først når det gikk galt at jeg faktisk hadde vært lengre på vei enn først anntatt.

Denne gangen begynte jeg å blø 3 dager før jeg testet positivt. (hadde prøverørforsøk og det var derfor jeg gadd å teste i hele tatt).

Jeg har normalt ikke store blødingene ved mensen så for meg var det vel egentlig nesten tilsvarende vanlig mensblødning.... Kom på papiret hver gang jeg var på do samt mere dersom jeg bevegde meg litt. Gikk jeg 10-15 minutter så var det en del mere blod som kom når jeg var på do neste gang. Da hadde det samlet seg i truseinnlegget (fullt) samt at det "ramlet" noe i do også....

Var stort sett friskt blod, men også noe koagulert (mørke klumper).

Jeg blødde altså fra jeg var ca 3+3 og hver dag i ca 2 uker. Så ble det litt sjeldnere. Siste dagen jeg hadde noe blod var når jeg var 7+4. Hvorfor det var slik vet ingen, men det gikk nå i alle fall bra.

Hadde også 2 ganger med blod på papiret i uke 20, men er nå 26+4 og alt ser fortsatt bra ut.

Ikke gi opp håpet enda, det kan godt være at den lille har klamret seg fast!

Ønsker deg masse lykke til i morgen og håper du får gode nyheter!

Klæm

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg blør bare frisk blod, men har også hatt koagulert blod to ganger.

Jeg fikk se et hjerte som banket da jeg var 7+3, hadde da blødd i 1 dag. Har nå blødd til sammen i 5 dager. Jeg har ikke hatt noe særlig smerter, men har vært akkurat som jeg er gangsperr neders i magen.

Føler ikke at jeg har ha en SA, men er allikevell livredd at det har godt galt.

Så kjekt å høre at det går bra selv om du har blødd!!

Ønsker deg alt godt og lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Gangsperren kan bare være at livmoren utvider seg for å gi plass. Ellers så kan det være at du anstrenger deg litt siden du er nervøs.

Skjønner godt at du er nervøs ja! Siden du nesten ikke har hatt koagulert blod heller tror jeg nok at det har gått bra jeg :-)

Klæm

Skrevet

Tusen takk!! Håper jeg får sove i natt, i morgen får jeg svaret!!

Jeg er forsatt kvalm, det må vell være et godt tegn?

Leste en plass at ved SA eller MA mistet mann svangerskapsymtomene.

Skrevet

Ved SA mister man det, men ikke med MA. MEN man bruker ikke å blø ved MA så ikke tenk på det du!

Kvalme er et veldig godt tegn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...