Gå til innhold

har/hadde dere dillaer i svangerskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

med min første spiste jeg banan el appelsinmarmelade på brødskiva hele svangerskapet. og til middag var det det samme hva vi hadde så lenge det var noe m bacon!

m nr to var sånn bilforetningslukt, kjeller lukt, vaskemiddel lukt, bensin/diesel lukt himmelsk!! og isbiter, knaskret det nesten hver dag, sånne halvlitersglass fylt opp m bittelitt vann i...

rare ting man får for seg gitt;-)

har ikke fått noe sånt ennå i dette svangerskapet, el...synes den meste av maten er helt motbydelig!!!

felles i alle svangerskapene er at jeg har mista lysta på kaffe og pepsi max...

enn dere? har el hadde dere noen dillaer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dilla på is!!

Det ble kjøpt inn mye kaldt her i heimen, ja. Mannen min reiste t.o.m. ut på kvelden for å kjøpe is til meg.

Skrevet

Hadde ca 3 ukers perioder med div dillaer.

- startet med frukt (veldig fint)

- is, lollipop

- mandariner

- pepperkakedeig (da fikk jeg halsbrann gitt)

De er de jeg kom på i farten, det var mer, men nå er det snart 3 år siden så husker ikke mer....

Skrevet

Sure grønne epler: likte det ikkje før og heller ikkje etterpå. Men i sv.skapet kunne eg ha gjort innbrudd for å få tak i:)

I andre sv.skap var det spesielle parfymelukter eg ikkje tålte i heile tatt:) Det lukta dritt...

Skrevet

i begynnelsen var det salt lakris og mandarin (til stor ergrelse for du rundt meg fordi det var midt på sommeren...). utover gikk det over til meierienes appelsinjuice og stratos. Så var ganske positivt for meg for i dag spiser jeg nesten ikke sjokolade :)

Skrevet

- Hockeypulver

- litago sjokolademelk, uansett hvor kvalm jeg var...

Gjest irismor
Skrevet

Fetaost ;-)

Gikk med maaaaaaaaaaaaaaaaaaaange kilo fetaost i det svangerskapet. Snuppa elsker fetaost da =O)

Skrevet

De første 6 mnd var det poteter, måtte ha det til alt. Kokte poteter bare for å knaske på dem.

De siste 3 mnd var det is...uff det var da kiloene rente på, kunne spise en 2 liter boks for dagen hvis jeg ikke begrenset meg kraftig.

Tror det ble litt trøstespising på is siden jeg ble sykemld pga bekkenløsning, kunne ikke gå til postkassen en gang..men men

Skrevet

med nr 1 var det først yoghurt,så ble det lollipop is..

med nr 2 var det djungelvræl...

hehe=)

Skrevet

hadde dilla på epler (likte det ikke før eller nå :P) og burger fra burgerking, ellers gikk det i fint brød med hvitløks smøre ost og servelat, alt annet kom opp igjen. tok meg et år å spise servelat igjen etter fødselen hehe..

elsket også cola, noe som sitter igjen enda :S

Skrevet

hihi, artig å høre fra dere:-)

flere?

Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

da jeg gikk med mini her fikk jeg dilla på solobrus, å ALT som smaker jordbær untatt selve jordbære, det kan jeg styre meg for.. hehe...

nå går jeg med nr 2, er vel rundt 3 mnd på vei, og kjenner jeg får de samme lystene igjen.. hehe.. ;-p

Skrevet

jeg hadde akuratt samme dilla som ayla05 hehe. salt lakris og mandariner.

Skrevet

Hadde ikke dilla på noe som helst var bare veldig gravid og spiste generelt godt.

Skrevet

1.mann: saftis

Nå: ikke noe hittil, men stor fare for isdilla i sommer..

Skrevet

Jeg ble sinnsykt kvalm av nype!

Har aldri pleid å spise nype eller drikke nypete, heldigvis, for det var noe av det værste jeg har opplevd! Viste ikke det gikk an å få SÅ avsmak for noe! :) Ellers var det ingenting kjærsten måtte ut i snøstormen eller midt på natten for å få tak i :)

Skrevet

Grønne SURE epler

Kefir

Skrevet

Sjokomelk + boller. Klarte ikke å spise annet, var kvalm i 9 måneder:D

Skrevet

Med min første ville jeg bare ha nycosalt hele tiden;)hehehehehehe

Med andre mann ville jeg en spesiell sjokolade og drakk melk hele tiden;)hehehehehe

Skrevet

Iskald cola, med limebiter og isbiter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...