PAVEEL Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 med min første spiste jeg banan el appelsinmarmelade på brødskiva hele svangerskapet. og til middag var det det samme hva vi hadde så lenge det var noe m bacon! m nr to var sånn bilforetningslukt, kjeller lukt, vaskemiddel lukt, bensin/diesel lukt himmelsk!! og isbiter, knaskret det nesten hver dag, sånne halvlitersglass fylt opp m bittelitt vann i... rare ting man får for seg gitt;-) har ikke fått noe sånt ennå i dette svangerskapet, el...synes den meste av maten er helt motbydelig!!! felles i alle svangerskapene er at jeg har mista lysta på kaffe og pepsi max... enn dere? har el hadde dere noen dillaer?
Supermamm Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ikke så mye i dette svangerskapet, har heller hatt ukes perioder med pålegg. En uke skinke, neste uke ost så kaviar osv. Og når forrige ukes pålegg ikke frister da har jeg ikke orka det på mange uker! Men det har roa seg etter at kvalmen forsvant og nå er det egentlig ingenting. Sist hadde jeg fullstendig dilla på smash og isbiter. Kunne våkne om natta og gå å hente meg et par isbiter i fryseren før jeg la meg igjen, ha ha. Mye rart man skal gjennom! : )
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 snakkes her ja gett, hehe her har jeg en utrolig sans for : nylagt asfalt murpuss spakkel svamper-med stålull oppå! hehe, nesten uutholdelig vettu, takk og lov for at det ikke er spiselig sier jeg bare, hadde vel gått hardt utover veiarbeiderne da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå