Hera83 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det unner jeg meg en gang i blant også! Har ikke tro på å være så hysterisk. Må jo kunne nyte livet også.
Axus' girlfriend Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 I morgen blir det Mc Donals på oss også Spiser det kanskje to ganger i året eller noe sånt - får man lyst har man lov. Sier meg enig i at man kan jo ikke bli hysterisk, verken som gravid eller ellers. Litt kos må man få ha til tider:)
*tybber* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Det smaker jo såå godt med McDonalds mat innimellom da! ;o) Du er ikke den eneste som koser deg med det! *hihi*
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 huff og huff...ikke bra,slettes ikke bra.
Mojo med trollungen Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Tror jeg har spist mc'ern mat ca 2 ganger i svangerskapet, er nå i 8 måned, men jeg går ikke rundt å tenker stakkars ungen min pgav det tenker heller at en burger må da være bedre enn røyk, alkohol ect. Nei må være lov å spise junkfood en gang i blandt
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 DET fatter jeg ikke. At noen kan si at MC Donald mat er sinnsykt godt. Jeg fatter det virkelig ikke. Tørr burger? Nei, takk.
Hellokitty86Sebastian10.05.08 Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 spiste mc donalds mad i dag me og d e skam godt ^^ har lov t d av og t =) lenge siden sist nå ja
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Enig i at mc donalds ikke er spesielt godt. Men Burger King derimot er helt ok å spise en gang iblandt: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå