MissBenz Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Ser at det er noen som skulle spå her i dag, men finner ikke link. Jeg ønsker å vite om jeg kommer til å få meg jobb iløpet av dette året, om jeg blir gravid snart (evt hvilket kjønn), om når vi kommer til å kjøpe oss hus (bor i en veldig liten leilighet nå) og om vi kommer til å være sammen resten av livet... (Vi har vært sammen siden 15.oktober 2006 og forlovet oss 15.november samme året. Vi har ei jente som ble født 26.oktober 2007. Jeg: 29.11.84 Han: 04.01.75
Leyla Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Tok litt tid dette men... Jeg tror du kommer til å få jobb, men du må kanskje oppsøke arbeidsplasser selv? melde deg som tilkallingsvikar e.l? Om det er noe sånt i jobben din..Så kommer det nok til å bli mer stabilt etter hvert. Jeg ser et barn på dere i 2009, og føler at det vil bli en gutt. Ser en lykkelig familie jeg :9 Vil nok bli noen opp- og nedturer, men det virker som om dere vil holde sammen. Ser ikke noe om hus/ leilighet akkurat nå..
MissBenz Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Ååå takk for svar! Du er en knupp! Det er noe sånt vi håper og tenker Hvis du fortsatt er her og har tid... Hva ser du i forhold til flytting og hus? Blir jeg gravid iløpet av året eller begynnelsen av neste år? Jeg er utdannet hjelpepleier, kommer jeg til å få jobb i forhold til det eller noe annet og evt om det er fast/ stor stilling?
MissBenz Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Oi, så at du hadde svart på det med hus, så glem at jeg spør igjen
MissBenz Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Ser du hvor mange unger vi får til sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå