Verbena Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Var ut i går/natt! Og nå i dag har jeg vært med eldstemann i bursdag i nesten 3timer... Aldri mer!! I tillegg så er mannen min dratt bort nå og kommer ikke tilbake før på tirsdagen. Så jeg sitter her med to sure og trøtte unger, også har jeg dundrende hodepine!! HURRA!!!! Men det var gøy i går/natt da... så det går bra! Også kan jeg se frem til burger når ungene er sovnet for det skal jeg ha!! Hehe....
*ale* Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Auda:) Ikke behagelig:) Kos deg i kveld da iallefall:)
melkekua™ Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hehe..... Kos deg med burger'n....det hørtes skikkelig digg ut ;o)
Verbena Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Må bare overleve litt over 1time til med Knoll og Tott først! Noe som er et herlig kaos.... Blir ferie å dra på jobb i morgen!
piano♫ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Selvgjort er velgjort ;-) ...men skjønner at det skal bli innmari godt å få dem i seng, da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå