Gå til innhold

Stakkars mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til lørdag tikket det inn en sms fra en jeg ikke vet hvem er...

"Hallo sexy! ja for jeg synes du er det, lyst til å ta en øl med meg? Ring klem xxx"

På morgenen lørdag skrev jeg tilbake at jeg tror du har sendt sms til feil dame. Fikk ikke noe svar tilbake så jeg regnet med at han slettet mitt nr og at han fikk tak i riktig person.

I dag tikket det inn en ny melding:" Javel sexy! Xxx her. Tenkte jeg ikke skulle vente 3 år denne gangen.... har du lyst til å ta en drink med meg i påsken? eller er det for sent nå?"

Svarte ikke på meldingen og nå tikket det inn en ny en: " Ok, siden du ikke svarer regner jeg med at du ikke vil. Ditt tap!"

Hvor ivrig går det an å bli da? Spesielt når jeg har svart at jeg er feil person....

Stakkars mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så sender han sms til feil person med vilje... Har opplevd tilsvarende selv - meldingene sluttet ikke før jeg ignorerte dem.... Er jo faktisk noen som har møttes pga. feiloppringing eller feilsendt melding... Så han prøver seg kanskje...

Skrevet

hahaha..

Det tenkte jeg ikke på en gang men det må jo være kjipt for han å sende sms til en dame i Akershus når han bor i Stavanger.

Synd for han at jeg er godt gift da:o)

Skrevet

Og jeg er glad for at idioten ikke bor i trøndelag!!! tenker jeg har fått skylda da:-)

Skrevet

Ja Yppert, det var faktisk det første som slo meg....

:o)

Skrevet

Saken er at da hadde meldinga vært mer direkte og jeg vet du hadde sagt ja:-)

Skrevet

Sikker på det?

Det er bare fordi du ønsker at noen skal gi deg druer og kalde kluter på pannen:o)

Skrevet

ehhh... næææhhhh.... Ingen som får være i nærheten av meg når jeg er sånn:-) Jeg går som regel ut i skogen alene for å dø, når den formen inntrer som i natt:-)

Skrevet

Man dør ikke av en omgang med det men du er jo mann...

:o)

Skrevet

heyyyyyyy... ikke noe baksnakking av meg de førsste 15 minuttene nå da:-)

Skrevet

Hehe:-)

Jeg har vært borti noe lignende, men da var det meg som sendte feil først. Skrev et tall feil.. Det som var så rart var at det sto at jeg hadde sendt det til samboer fordet. (Når jeg fikk svar sto det at samboer sitt navn). Så jeg flørtet med en vilt fremmed person pr telefon en fuktig kveld på byen...

Når jeg dagen etter takket samboer for maage fine mld, skjønte han ikke bæret.Hehe:-)

Fant ut at dette var en kar fra Fredrikstad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...