TurangaLeela Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Vi skal avbestille 3 biletter, avgang i mai med sas. Hva gjør jeg og får jeg alle pengene tilbake?
ayla05 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 om du får pengene dine tilbake kommer helt ann på hvilken type billetter du har bestilt. sjekk muligheten for å utsette (koster nok litt det også) istedenfor å avbestille om dere ikke får igjen noe. det du har krav på å få igjen uansett er skatter og avgifter. ring sas i morgen eller gå inn på siden deres og sjekk på nett. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå