Gå til innhold

Syk og rar gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min på 18 mnd er syk og rar. Vi trodde først det var noe i halsen/brystet siden vi hører det er litt surklete nedi der. Han har feber på opp motg 40 også, har hatt dette siden torsdag.

Men så lukter det skikkelig ille av munnen hans, betennelse. Kan det være nye tenner på vei som gir feber og betennesle kanskje?

Han har liten matlyst, vil bare ha drikke. Nekter spise. Hmmm.,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke halsbetennelse da? Lukter jo fælt av det. Hadde tatt en tur til legen i morgen hvis ikke han var bedre. Fått tatt en streptokokkprøve.

Tenner kan det jo være og, får dere ikke se i munnen hans?

Uansett, god bedring

Skrevet

Det er helt vanlig at det lukter ille av munnen til barna (voksne også, for den del) når de er syke. Jeg vet ikke hva det kommer av, men det er ofte sånn jeg merker at barna våre kommer til å bli syke.

Skrevet

Jeg kjenner etter, men de har på en måte ligget på lur så lenge de tennene så er jo ikke så godt å si.

Kan være halsen ja. Det lukter jo som du sier på samme måte om det er betennelse.

Han får allerede ventoline pga surklete bryst i mange måneder (kanskje pga at vi tidligere bodde i soppbefengt leilighet). Men han pleier jo ikke ¨å ha så mye feber.

Skrevet

Ja, for det lukter betennelse av ham.

Uff, nå har vi sett et slags rødt utslett på magen hans også- Hmmm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...