Gå til innhold

For mye sexlyst, i forhold til min mann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte lyst på sex, men det har ikke han.

Sist helg skulle vi akkurat til å ta en kjappis mens ungene så på film, men vi ble avbrutt av krangling om brus..

Når ungene hadde lagt seg tenkte jeg at vi endelig kunne ha sex, men da ville han ikke. Når vi skulle legge oss orket han ikke. Neste dag hadde han ikke lyst..

Jeg skjønner jo det at han ikke kan noe for at han ikke har lyst "hele" tiden, og at det ikke går ann å bli sur for det. Men jeg synes det er så kjipt. Jeg er 25, han er 31, jeg er ung, jeg har lyst til å ha sex med mannen min! Jeg synes ikke selv at jeg har latt meg forfalle, selvom kroppen bærer preg av at jeg har båret fram barn.. Strekkmerker, slappe pupper, noen kg og litt mer mage enn når vi ble sammen..

Når jeg var 16-18 så "hatet" kåte gutter som ble sure hvis man ikke ville a sex. Men nå føler jeg at jeg oppfører meg som dem.. :-(

Når vi ble sammen lå vi ganske likt med sexlysta, men hans har minsket litt og min har økt..

Jeg har spiral, men lurer nesten på om jeg skal begynne på p-piller i tillegg i håp om at de skal minske sexlysten, og få meg en dildo..

Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler det siste hehe.Jeg er en jente som er sammen med en som er 6 år eldre og har alltid hatt lyst på mere sex enn han. Har godtatt det og ordner dette på egen hånd.Har mange forskjellige dildoer og liker også å ha litt hyggestunder alene:)Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...