Gå til innhold

huff...han er så dårlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har han hatt feber på 3 dagen, om ikke 4 dagen...

det er ikke masse han har men han har 38..

vi var på legevakten igår,for svigermor mistenkte bronkitt,men legen sa ikke noe..han undersøkte og tok crp(??) som målte 13,og det var helt normalt sa han..

men jeg syns han har så stygg hoste,og han er sløv i blikket,han går rundt bordet og småleker litt,men han er veldig rolig..

har sovet 2 ganger allerede idag.

lurer på om jeg skal ringe fastlegen imorgen jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noken ungar(og voksne) får ein hoste som kan minne om bronkitt ved forkjølelse. CRP på 13 er normalt(under 8 er heilt frisk), under ca 50 er virus og over 50 blir som regel regna for bakteriell:)

Skrevet

Han er nok ikke helt i form nei. Se det an til i morgen, så ringer du legen hvis ikke du er trygg.

Prøv å få i han masse å drikke, helst ikke melk da dette er slimdannende.

God bedring til dere

Skrevet

men han spiser ikke mye heller,så da har jeg gitt han mme jeg...=S

skulle ikke gjort det kanskje ?

Skrevet

Det har ikkeno å si , legen sa jeg kunne gi tuppa NAN hvis hun ville ha...

Vi prøvde med H-melk istedet vi da,men har kommet til å prøvd NAN hvis ikke matinntaket hadde tatt seg opp litt mer ..

Fortsatt god bedring til gutten din.

Skrevet

Jo, bare greit han får litt næring. Jeg vet ikke hvor gammel han er? Men vanlig melk gjør de ofte slimete. Vet ikke hvordan det er med mme. Prøv å få han til å drikke litt vann etterpå, så han får skylt munnen, tror det vil hjelpe litt.

Skrevet

han er 11 mnd gammel..han drikker godt,men vil ikke ha grøt eller middag..han spiser på en pizza skorpe nå..hehe..det likte han..

får se hvordan han er i morgen tidlig,syns det er litt lenge med 3-4 dager med feber,selv om den er lav..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...