Gå til innhold

Unnskyld, hva har jeg gjort dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut tre innlegg nå, og dere har ikke svart på noen.. Ikke engang et gratulerer om at sønnen min er født.. Blir faktisk litt lei meg nå, når jeg ser at alt annet er mer interessant enn dette;o(

Trodde noen skulle si gratulerer i alle fall, og kanskje komme med råd.. Men tydeligvis ikke ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har gratulert deg;) før eg såg dette innlegget:) Huskar du spurte om ting då fødselen starta.

Skrevet

jeg har akkurat logga meg på og ikke sett de tidligere innleggene, men vil si gratulerer!! :) er noen her inne som får svar på alt mens andre ikke får på noe desverre. Håper det går bra med dere alle sammen:) skal se om jeg ser innleggene og om jeg kan gi noen råd om jeg har noe fornuftig å komme med:)

gratulasjonsklem fra meg!

Skrevet

Jeg husker deg og ;o)

Var jo noen som skrev "skjønner dere ikke at dette er kødd" og lignende på forrige innlegget mitt.. Kjempetrist;o( Sikkert derfor ikke folk svarer ;o(

Skrevet

Unnskyld meg, men hvor hårsår går det an å bli, da? En liten undersøkelse av siden her viser jo at aktiviteten er noget begrenset i forhold til andre dager, noe som forøvrig er typisk for søndag. De fleste har bedre ting å ta seg til enn å være her.

Sjekk nederste innlegg på siden, hvor lenge det er siden det ble skrevet.

Greit nok å være barsel-hormonell, men makan til sutring....

Gratulerer, forresten.

Skrevet

Vanligvis sier de fleste her inne Gratulerer når det har kommet nye verdensborgere, men av og til så blir det bare sånn at man ikke får noe svar. Men for min del er det virkelig ikke verdens undergang, Jeg har "virkelige" venner i mitt "real" life. Jeg har fått masse trøst og hjelp og støtte her inne, men er du ikke i "modus" for å takle motgang eller pepper så stikk for all del ikke nesen din inn hit. Men jeg må si har jeg vært deppa, så er det stort sett inlegg som trøster som kommer, stort sett er de veldig venlige her inne.

gratulerer til deg;)

Skrevet

Laber aktivitet her i dag, dessuten er det vel ikke så mange som har tette nok barn til at de har ammet to kull eller fler samtidig ... kanskje derfor du ikke har fått så mange råd.

Skrevet

Så ikke innlegget ditt, men gratulerer deg så mye for det:)

Det er slik at de som har kjente nick får masse gratulasjoner, og de som ikke har kjente nick får få. Hvis du er ny her så har vel ikke du et kjent nick? Hvis du får få til tross for kjent nick, sånn som meg, da er det grunn til å tro at folk ikke er spesielt begeistret for deg he he...

Skrevet

Sånn som du beskriver det med kjente eller ukjente nick, har jeg aldri merket noe til. Jeg svarer ut i fra om jeg syns spørsmålet er interesant eller ikke. Av og til får jeg masse svar og av og til ingen.... Sånn er det bare. Klart om noen "virkelig" kjenner hverandre eller "kjenner" hverandre, så svarer de jo hverandre, det er jo bare logisk......

Skrevet

Har også nettopp kommet inn=)

Har hadd besøk så har vært her litt til og fra bare...

Men GRATULERER sååå mye!!!!! =)

Skrevet

Tja, på grunn av dette innlegget har jeg selvfølgelig vært inne og lest om fødselen din og jeg kan jo kjapt gi deg noen grunnet til få svar;

- Du er hoverende og ufin. (ikke bedøvelse=kvinne, hvordan vil du man kal tolke det om man da har fått bedøvelse?!)

- Det var slett ingen hverken hyggelig eller ålreit historie, den er rett og slett ganske makaber og til tross for en herlig og fantastisk gutt er det lite annet å gratulere deg med.

- Mange av jentene som er her mye og ofte ser minst en fødselshistorie annenhver dag og gidder ikke lese, fordi vi har lest nok av dem allerede.

- Jeg skal snart føde selv og styrer spesielt unna andres opplevelser av det, jeg har ikke lyst til å lese om revning og komplikasjoner og dårlig oppfølging av personalet.

- Du skriver ikke videre fengende, du klager mye (sikkert berettiget nok) og i tillegg sutrer du for manglende svar på innlegget ditt.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Det er 4 dager siden da.. Kanskje la henne få være litt hormonell? Alt er ikke rosenrødt vet dere..

Syns ikke hun klaga så mye jeg.. Hun var jo fornøyd med gutten.

Note to self: om du føder, skriv kun det positive, for vi vil ikke høre det negative.

Skrevet

Fløyelsgrøt; joda, sensasjonshungrige som vi er vil vi gjerne det også...

Det var bare for min del timingen var off på en så tøff fødsel;) Hehe...

Skrevet

Forstår det.. ;-

Skrevet

Jeg signerer Tillab.

Jeg følte ikke akkurat at lysten til å svare boblet over da du indirekte sa at jeg ikke var skikkelig kvinne siden jeg tok bedøvelse under fødselen. Du kaldte meg og alle andre som ble bedøvd for pyser. Veldig koselig av deg...

Du syter og klager for alt. "Hva har jeg gjordt dere?" Fordi vi ikke har svart deg på innleggende dine så er vi skikkelig ufine og velger bevist å screene deg ut???? Mulig du tolker det slik. Ditt valg.

Fødselshistorien starter du med å sutre til alle fordi en eller annen har ment at vannet har gått-innlegget ditt er tull. Javel? Hva har det med fødselen din å gjøre? Mulig det var viktig å bevise at en elelr annen her inne en gang tok feil?

Du kritiserer helsepersonellet ukritisk og klager over hvor dårlig de bahandlet deg. Tror du virkelig du hadde revnet mindre dersom noen hadde sittet konstant og tittet opp i rævva di hele tiden? Nope, du hadde revnet like mye uansett...

Du mener de må ha glemt deg fordi de ikke satt og fulgte med deg så mye da du ikke engang hadde rier. Spør du meg burde du vært hjemme da...

Du klager over at ingen ville høre på deg da du fortalte dem at det var farlig å gå gravid etter at vannet var gått fordi du hadde hørt det her inne. Sorry, men de vet hva de holder på med. Du trenger ikke fortelle dem at det er farlig. Det er det forøvrig ikke. Hodet var jo festet. Det som KAN være farlig er dersom hodet ikke er festet og deler av navlestrengen faller ned i fødselskanalen. Dersom da hodet fester seg vil navlestrengen klemmes...

Alt i alt så skylder du på jordmødrene for at det gikk galt. Du revnet liksom fordi de ikke ville høre på deg? NEI, du revnet fordi babyen var stor og satt fast.

Sorry, dette ble litt krasst. men det er altså derfor du ikke akkurat appelerte til min lyst til å svare deg...

Skrevet

Lær deg dette med en gang: Det er mange av oss som ikke er viktige nok til å få våre innlegg besvart - sånn er det bare.

De nekter nok for det - men det er tendenser til klikkdannelser her inne. De som kjenner hverandre etter lang tid her inne, besvarer hverandres innlegg.

Vi som ikke avslører så mye om oss selv, forblir anonyme - og litt uinteressante.

Grattis, forresten!

Skrevet

Jeg mener ikke at du er berettiget til å klage. Selvsagt er du det siden du føler det sånn. Du er hormonell. Jada. Jeg skjønner det. Men det provoserer meg å bli kaldt feiging og ikke skikkelig kvinne fordi jeg tok bedøvelse (jada, inndirekte).

Siden du da spør hva du har gjordt og hvorfor vi ikke svarer, så skriver hormonelle meg hva jeg mener. Er ikke meningen å være slem, men du spør- jeg svarer.

Skrevet

Så når hun skrev at hun revnet fordi de ikke tok henne på alvor, så kan hun ikke klage? Lurer åp om ikke du hadde klaga endel om du fikk fistula og ?

Skrevet

Mrs McDreamy; jeg svarer på innlegget jeg, driter vel i hvem som har skrevet det. Det gjelder mange andre her også.

Men så er det jo det faktum at man har mennesker man har blitt "kjent med" her inne og vil følge med på, man har venner (irl) som er her inne, etc.

Er selvfølgelig tilbøyelig til å lese de innleggene først.

Klikkdannelser er nok ikke helt rette betegnelsen, for også jeg, som et av stedets desidert mest aktive brukere har innlegg ingen svarer på. Det er bare sånn det er det.

Skrevet

Jeg visste dere ville svar slik - men jeg har vært her i flere år - og dere kan forsvare dere til dere blir blå på fingertuppene, men det er faktisk slik at vi ikke får svar.

Jeg trenger for så vidt ikke svar fra dere - for rådene jeg leser her inne er mange ganger direkte feil, og siden jeg ikke er fersk mamma kan jeg det meste selv. Men jeg ser det på svarfrekvensen til andre "anonyme".

Det er ikke noen stor sak for meg.

Skrevet

Jeg snakket først og fremst for meg og min bruk av sidene, du skjærer alle under en kam, det er sjelden fornuftig...

Skrevet

Gratulerer med gutten :-)

Skrevet

Følte du deg truffet?

Vel, "klikken" skjærer jeg nok over en kam når det gjelder svarfrekvens til de "anonyme"... Er det rart?

Men nå var mitt svar ment til hovedinnlegger - som nok opplever det samme som de fleste andre "anonyme" her inne!

Men kanskje det er noe å tenke på for noen og enhver - alle burde fått svar på sine spørsmå, for det skjer nemlig IKKE!!!

Men som sagt, dette er ikke noen stor sak for meg! Men det kan være det for nybakte mødre som er usikre.

Skrevet

Unnskyld meg, jeg kom inn her for ca 2 år siden og har skiftet nick et par ganger etter dette pga jeg trr bf har vært her å lest, men likevel får jeg svar på mine innlegg om jeg lurer på noe, og kommer det ikek svar, Ja, da dytter jeg dem til jeg får svar!!! Noen ganger lønner det seg å ha en fengende overskrift også...

Jeg vet om et par stk her inne irl men de vet ikke hvem jeg er lenger pga jeg har endret nick. Ikke er jeg med i noen klikk heller.. Tillab har nok rett, ikek skjær alle under en kam!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...