Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dager over i dag og nå tror jeg noe er i ferd med å skje!!

Resten av slimproppen har gått med blod i. Riene kommer med 4 til 12 min mellomrom så ikke noe system på de enda da men....... Det er i alle fall ikke kynnere, riene sitter liksom "nedi der....!"

Når skal jeg ringe føden? Vil ikke reise for tidlig slik at jeg blir sittende der eller sendt hjem igjen.... har 40 min å kjøre til sykehuset også.

Riene har vært her i hele da så og si, kanskje det drar seg ut?

Spent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! ;)

Syns du skal ringe føden å fortelle åssen det ligger ann nå, så vil de si når du skal reise ;)

Skrevet

Ja, kanskje det! De er jo ikke super duper vonde, men nå begynner jeg å venne meg til dem, og jeg tror smerteterskelen min er ganske høy. Det river jo godt nedi der da!!!

Når jeg er i aktivitet kommer de hvert 4-5 minutt!!

Skrevet

lykke til!hold oss oppdatert så lenge det går da:)

Skrevet

noe mer som er skjedd... jeg er og 6 dager på overtid.. men ingenting her..

Skrevet

Jeg har nå 5-6 min mellom hver rie når jeg er i aktivitet. Så lenge jeg holder meg i ro sittende er det 10 min i mellom.

Nå bare tusler jeg rundt her og er litt distre tror jeg hehe =0)

Vurderer å ringe snart!!

Skrevet

Såå spennende da! :o)

Pass på å gå litt rundt og sånn ja, så "hjelper" du til litt.

Si ifra når du har snakka med føden da, hvis du har tid til å sitte på bim! =P

Skrevet

Åssen ligger du ann nå? :)

Skrevet

Oi, så spennende! Vi har også 40 min til sykehuset, er det førstemann? Med førstemann fikk vi beskjed (med den reisevegen) at det skulle være ca 5 min mellom riene, og at jeg kanskje egentlig ikke skulle kunne ringe og snakke med de. hehe.. altså..når det var såpass vondt under riene at jeg hadde hatt problemer med å snakke vanlig, da kunne vi reise :o) Men det er bare å ringe og snakke med de! De er som regel veldig hyggelige og hjelpsomme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...