Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer fortsatt Sophie og Janne... På morgenen, kvelden og en gang på natta.. Nå som Aaron er her er de veldig sure på meg. De rett og slett river puppen min ut av munnen hans...

Hvordan skal jeg få de til å gi seg? Jeg vil gjerne amme de litt til og jeg vil gjerne amme Aaron til han er 2...

Det er veldig trist at det er sånn ;o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide sette fram noe godt til de på 2 og 4 da jeg fikk nummer tre. Gjorde det samme da nummer to kom, 22 mnd etter førstemann.

Så følte de større søsknene at de kosa seg på sin måte, mens jeg ammet den yngste. Det virket veldig fint,iallefall!

=o)

Skrevet

Med "noe godt" mener jeg gullerotbiter,banan eller noe sånt.

Og litt drikke =o)

La dem føle de også koser seg.

Skrevet

De er jo ikke vant til å dele på mamma og puppen enda vet du. Det blir sikkert bedre snart. En jeg kjenner hadde i starten en regel på at den minste fikk først, også kunne den største få etterpå. Det ble fryktelig mye amming i starten, og hun måtte spise som et helt arbeidslag, men det fungerte visst bra for henne. Ammehjelpen tror jeg har en som er "spesialist" på tandemammeing (det å amme flere kull samtidig). Kanskje noen gode tips å få der? Du skal se det går fint å amme alle sammen litt til hvis du vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...