Gå til innhold

Hadde dere kjøpt babykjole til 700 kr ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom en butikk som heter "Buster" . De selger veldig fine og dessverre ALTFOR dyre barneklær( merker ).

Har kjøpt litt der da det var salg ( - 70 % )- aldri ellers hehe .

skal man kjøpe til ordinære priser koster babyklær i str. 50 / 56 fra 500 kr og oppover . Et hentesett f.eks kostet 749 !!!!!

Herlighet ! det er jo klart at det er kjempefint og sikkert god kvalitet - men det blir jo ikke brukt lenge .

Vi har ikke dårlig råd , men sånn midt på treet en plass - jeg hadde aldri kjøpt noe så dyrt i så liten str .

Hva sier dere ?

De har jo kjempemye fint til normale priser ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, da måtte det være en ekstremt spesiell anledning.. Hvis jeg skulle gifte meg for eksempel...

Skrevet

aldri!jeg bruker ikke så mye penger på et plagg hos meg selv en gang, og jeg vokser jo ikke ut av klærne med det første som små barn gjør. Her handler hele familien mye av klærne på H&M:)

Skrevet

hvis det var til dåp/navnefest eller et bryllup f.eks (vårt eget i tilfellet) kunne jeg vurdert det.. men sånn til hverdags er det altfor dyrt. som du sier selv, bruker jo sjelden det på meg selv en gang.. må i tifellet være skikkelig kvalitetsting som holder en del år..

Skrevet

Jaaaa visst an var kjempefin så, jeg har kjøpt et par sånne Luddeklær kjoler til 500-600 kr.... og en kjempefin rosa kjole i England som kostet 60 pund...den tenkte jeg jeg kunne bruke til jul neste år, eller noe...... Men så er jeg førstegangs og lar meg sjarmere av det meste......

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Aldri i verden!!!!!

Jeg gidder som regel ikke kjøpe så dyre klær til meg selv en gang jeg :-)

Skrevet

He he... Nei, det hadde jeg ikke giddet! Kjøper merkeklær på salg jeg :)

Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri giddet! Det har hendt at noen i mannens familie har kjøpt litt dyrere klær enn vi vanligvis gjør, men det er jo opp til dem.

Vi kjøper det meste på h&m eller lindex og lignende butikker...

Skrevet

Størrelse 50 til 68, nei.

74, 80, 86 osv, ja det gjør jeg faktisk ganske ofte.

Men nå har hun brukt 74 i nesten 10 mnd og akkurat rykket opp til 80/86 hun jeg har fra før, og nestemann er på vei. Bedre samvittighet for dyrt tøy da:)

Skrevet

...eh, nei! Greit nok med plagg man ønsker skal holde i årevis (til en som er utvokst) eller hvis man planlegger 4 unger, liksom(som kan arve hverandre).

Jeg vil si at vi har god råd, men en trenger jo ikke å sløse.

Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg skulle ha brukt så mye,er hvis til ungens velsignelse eller vi skulle i brylupp.

Bruker jo ikke så mye på klær til meg selv.Jeg tenker litt slikt at de som kjøper dyre merkelær til små barn,de gjør dette for å vise "at vi har penger" slik at folk skal bli oppmerksomme på det. Hadde sikkert hatt råd til å kjøpe så dyre klær,det er en prioriteringssak,men ærlig talt,klær til "normale priser er like gode og holder så lenge barna trenger dem.

Skrevet

Ja jeg kunne nok gjort det. Kunne nok spandert litt på et fint hentesett også, men har ikke kjøpt mye dyrt ellers til nå. Nå som jeg vet jeg får en jente til, og alt vil bli brukt en gang til har jeg kjøpt litt mer merkeklær som jeg vet at er av god kvalitet. Det meste på salg. Handler endel på HM også, men merker jo at det er mindre holdbart. Det betyr jo ikke så mye når barnet er veldig lite for da er ikke slitasjen så stor. Men name it og exit er så dårlig kvalitet at det kjøper jeg ikke mer.

Skrevet

Der synes jeg absolutt du skulle gjøre dersom du har muligheten!

Her så er fleste babyklærene kjøpt på de vanlige kjedene, men jeg gjør til babyen min som jeg gjør til meg selv. Kjøper noe få dyre ting dersom jeg føler selv det er verdt det. Kjøper jo ikke dyre klær fordi det er stas med det, og at andre skal se hvor mye penger vi har.

Kjøper det fordi det er fint, og gøy å spare til neste barn, eller til barnet mitt blir eldre. Det er jo ikke akkurat sånn at man sparer på alle klærene fra hm og lindex....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...