Gå til innhold

Noen voksne som har hatt øyekatarr her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen starta det hos dere,noen som har blitt rød innpå øyet før verkinga kom?

Tuppa har øyekatarr,men hennes øye begynte å verke før det ble rødt innpå...

Og jeg er rød innpå øyet nå...men aner ikke om det er fordi jeg kanskje har gnidd meg litt hardt der, liiivredd for å ha blitt smitta :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit :(

Jaja,takk for svar da hvertfall :) Skal "heldigvis" til legen med TL uansett i mårra for å sjekke om det er noe bedring på CRP siden hu er sjuk,så da får de se på øyet mitt og evt. skrive ut samma til meg som til henne :)

Skrevet

Har du sterilt saltvann (sånn du kan dryppe)? Da jeg jobbet i bhg var det fort gjort å bli smittet med øyekatarr, men saltvann tidlig i sykdomsforløpet gjorde at jeg ofte ble fort frisk uten medisin. Prøv og se om det ikke går over til i morgen :-)

Skrevet

Det har jeg! Fikk tips om å bruke det på slike mesoftgreier til å vaske av verken hos TL før jeg tok øyedråpene på henne! Da prøver vi det , takk kaklehøna :D

Skrevet

Ja nå har du jo fått tipset om saltvannsdråper:-)

Vår lille snupp har nettopp hatt det og vi forebygger med dråpene og det ser ut til at det er borte nå.. Har fått resepten på antibiotika men trenger kanskje ikke bruke den.

Det tar ofte lenger tid bare ved å dryppe..

Skrevet

Snuppa mi har akkurat kommet over øyekatar, og hun smittet meg.

Vi ble begge behandlet med morsmelk i øynene (ikke noe ytterligere medisin) og var begge friske på 3-4 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...