trillemamma Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har perioder med sterke livmorsmerter og nå er jeg inne i en av de periodene. Jeg kan ikke gå tur med hunden, siden jeg ikke tåler at han drar i båndet, jeg kan ikke bære så mye som en liten bærepose med to flasker brus, jeg kan ikke gå fort, gjøre hurtige bevegelser og sånn fortsetter det. Jeg føler meg handikappet og gubben prøver å være forståelsesfull, men jeg merker at han i perioder synes jeg klager og syter for mye. Hvis jeg er flink til å ta hensyn til hva jeg tåler og ikke tåler, er det sjeldent folk kan se på meg at jeg ikke er i form, siden jeg da fungerer tilsynelatende normalt. Resultatet er at jeg går og bærer på en liten pose med grønnsaker, mens gubben bærer 4 tunge poser alene. Er det normalt å ha så mye smerter i livmoren?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har også veldige smerter i livmoren,men så har jeg også et høyt sf mål,vet ikke om det er noe sammenheng der. Kan heller ikke bære så mye før jeg får smerter. Min kjære godtar dette fult ut og sier at han er like mye med på dette som meg,så han tar det med et smil,det er verre med meg som føler meg litt misslyket. Er vant med å klare meg selv og plutselig så greier jeg det ikke. Jm sa til meg at noen kjenner det bedre enn andre og livmoren trekker forskjellig fra person til person. Noen har en livmor som ikke trenger å trekkes så mye,mens andre er den mer fast og trenger å trekke og tøyes i.
trillemamma Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Mislykket ja, jeg føler meg også mislykket nå. Sf-målet mitt er normalt, men jeg har fra før av 20 kg. for mye, kanskje det er en sammenheng der. Nå skal jeg ut med hunden, håper jeg klarer en liten tur på 15 min, hvis jeg går rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå