Gå til innhold

hallo prompejenter - kort innpå :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et øyeblikks sniking mellom soling på ny veranda, drigreiguttter på fjellet og lammesteika i ovnen... ha ha ha ha... jeg må le, da velger jeg nemlig å titte innom her. Det er vel snakk om avhengighet, men ta det som et kompliment!!

:-)

huset er toppen av lykke, og litt teite dritgrei syns det er ekkelt å være i noen andre sitt nyvaskede hus, så da må dritgreipappan vaske over med vår egen såpe hahahahahahah... snakk om dusteri, men det blir i alle fall rent :-)

Natten som kommer skal vi sove der for dørste gang. Jeg føler vi bor der jeg, jeg skjønner ikke vitsen med å resie tilbake til Stavanger liskom.... Jeg gjør det altså, jeg har ikke blitt lobotomert siden sist, men vi har flytta rett og slett, det er himmelsk. Vi har fått ei real NABOKJERRING til nabo, og det kan jo bli spannende, men det blir helt sikkert fint, for vi er greie naboer. Ikke bråker vi, og ikke roter vi noe særlig ute heller så da blir det sikkert greit. (Litt slitsomt å plutselig oppdaget et hode over kanten på verandaen, men men... Jeg vet hun savner barnebarna sine :-))))))) heheheh dritgreipappan er jo dessuten dritgrei så han tar seg nok av den nye naboen vår :-)

Vi nyter virkelig sola!!! Jeg ler. Folk som er herfra sier det er dårlig vær i dag... ha ha hah ah aha ha ha hah a for det 14 skyer og litt dis. De vet fader ikke hva dårlig vær er de... VI sitter ute og nyter hvert sekund. I morgen er det fjellet og grilling oog familiehopprenn som venter. Vi går for tegneserievarianten av påskefeiring og jeg elsker det!!!

ha det fint dere også!

GOOOD JUL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir glad av å lese det du skriver. Kan formelig lukte det strålende humøret ditt helt hit. Så fint at huset er bra og at dere ønskes velkommen av fint vær. I mitt hus er det også sol i dag. Vi har funnet frem utemøblene og storkoser oss. Lillebror kjører lastebil, kaster ball og hopper rundt på den store verandaen. I dag har jeg virkelig fått en smak av det gode liv :-D

Skrevet

Virker som om dere storkoser dere,både i nye huset og i finværet. Ikke rart du føler deg hjemme da,ikke noe er bedre enn det :))

Fortsett å kose dere,god påske!!

Og du...du er ikke alene om å føle for å vaske selv i nyvasket hus ;)

Her ble de forrige eierene vasket ut av oss også,selv om det var strøkent ved overtagelse.. ))

Klem

Skrevet

Hehe.. jeg vasker også selv... Stoler liksom ikke på at det er rent nok når jeg ikke selv har gjort det;=)

Såå flott at du allerede føler deg hjemme!!!

Skrevet

Gratulerer med flytting og nytt hus!!

Håper dere er i ferd med å finne dere til rette med både naboer husvask, enig med dritgreipappaen jeg er også en sånn som liker best å vaske selv. Må jo kvalitetssikre:-)

Supert med en bestemor i nærheten da, heldige du, jeg savner mammaen min...hun bor i samme hus (egen leil) som søsteren min og det går finfint - vel og merke med litt regler å forholde seg til. Men de har stor glede av å ha hverandre i nærheten.

Du skal se det blir lettere å få tatt en kaffe med diverse dibbedamer.

Vi er ihvertfall stadig på de kanter, sommer som vinter.

Og ja været er de fleste østafjells bortskjemt med. Men jeg må innrømme at jeg etter 10 år er litt der selv, terskelen til dårlig vær klage har senket seg drastisk...

Nyt påsken med familien i nytt hus.

Påskeklem fra

Skrevet

Fantastisk at dere føler dere hjemme allerede - det må jo bare bety en ting og det er at dere valgte det rette for deres familie:-)

Med familie i nærheten og solen som skinner så blir det bare flott!

God jul til deg også:-)

Skrevet

Dette høres lovende ut, dritgrei!!! Jeg "hører" smilet når du skriver :)

Nabokjerringa er sikkert bare grei og snill. Hun kan vel få låne dritgreiungene innimellom så mor kan få dibbet litt?

Kooooos dere i påska og på fjellet og i huset!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...