Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 SA: Det blør masser å masser. Du kan alikevel måtte ha utskrapning på grunn av små rester. Men en SA kan også være komplett og allt kan komme ut. MA: Det kan små blø litt over lang tid, av og til blir symptomene borte.Men de trenger ikke bli det for morkaken står for mange av symptomene. Ved MA trengs alltid utskrapning. Det er ingen hast. Folk som har gått lenge med ubehandlet MA vil få en infeksjon som kan være svært alvorlig.
SuperMoM <3 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Med MA så trenger man ikke ha blødning eller noe. Jeg hadde en MA og hadde fortsatt alle svangerskaps symptomene.Hcg steg og alt.. Jeg måtte bare tilfeldig inn tidlig på ultralyd da vi ikke visste hvor langt jeg var på vei,grunnet at jeg ikke hadde fått igjen mens etter jeg fikk sønnen min. Da måtte jeg tilbake på noen ultralyder og det ble sagt at jeg hadde en ma.. Min søster hadde ma når hun var 4 måneder på vei.Fikk vite det på ultralyd når hun var 5 måneder på vei. Det skulle være hennes første barn. Så man trenger ikke merke noe til det.Dessverre..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 ma betyr jo rett å slett en abort som ikke oppdages... min ble oppdaget ved ul i 12uke. sa betyr en spontant abort . daopplever man en form for blødning der fosteret støtes ut av livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå