Gå til innhold

Skjev mage:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte så stikker maven min litt ekstra ut på høyre side av navlen.. Er det noen som vet hvordan babyen ligger når maven blir slik? Er det rompen til babyen som stikker ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAaa her og.... Ser helt sprøtt ut.

Jeg spurte legen min på torsdag om dette og at den så litt derformert ut....Han lo høyt... fikk ikke svar da, men jeg tror jeg fattet tegningen.

Og det var svært sansynlig at han lå på min høyre side, tror det er rompa ja :o)

Skrevet

har lurt på det samme selv, er så ofte at kulen heller mot venstre.. er litt arti å se

Skrevet

hehe.. ligger ofte på min høyre side.. godt i grunn, for man kjenner babyen litt ekstra godt da:) (fra utsiden) Gleder meg til han blir så stor at jeg klarer å kjenne hva som ligger hvor.. Greit å vite hvordan den ligger:)

Skrevet

Tror faktisk jeg har kjent foten 1gang eller to, dyttaa litt på den og han trekker den tilbake.

Artige greier :o)

Samboer synest oxo det ser "rart" ut, jeg hadde heller aldri tenkt tanken på skjev mage.

Skrevet

Det er "der rompa er" kynnene er mest merkbare

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg har kjent kynnere enda.. når er det man begynner å kjenne det? kanskje det er individuelt?:) Kanskje jeg har kjent det uten å ha skjønt at det var det det var:) hehe..

Skrevet

Jeg merket det i uke 14-15, men ikke kraftig og mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...