Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Er det dumt hvis barna får en felles fadder? Har valgt et annet par i tillegg også, så det blir event. kun den ene personen som blir fadder til begge barna mine.
Koseklompen Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er fadder for alle mine 3 søsken. Hadde tenkt at nr 2 skulle få en fadder som også eldstejenta vår hadde, men det er nå uaktuellt pga div ting. Synes det egentlig er en liten søt tanke å ha iallefall en felles fadder
bomsa Skrevet 17. mars 2008 #3 Skrevet 17. mars 2008 man har samme tanter, onkler,besteforeldre, søsken og ellers blodslekt....Hvorfor da ha samme fadder?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er litt nøye på hvem jeg velger som faddere, og syns ikke det er så mange å velge i. Siden førstemann hadde 3 faddere, så tenkte jeg også at andremann skulle ha 3 også. 2 stk. er som sagt på plass, men den tredje er jeg usikker på. Finner liksom ikke noe annet alternativ enn den ene av de som allerde er fadder for førstemann. Slik jeg ser det så blir det enten en felles fadder, eller at andremann kun har 2 faddere. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå