Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Vi kunne tenke oss å leie et digert partytelt (med plass til ca100-130) å holde bryllupsfesten i! Det må ha gulv og terrassevarmere.. Noen som vet pris på dette? Har sett på en del sider, men finner da ingen priser... Takk for hjelpa!
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vet at Jysk pleier å ha dette :-) Venninnen min kjøpte et digert partytelt derfra da hun giftet seg for 2 år siden. Kostet ca 1000 kr, så ikke så dyrt.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Oj, så pass! Det var ikke så ille... Hvordan er det om man leier da?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Vi hadde egentlig planlagt og ha det, så jeg undersøkte en del. Fant ingen utleie som kom på under 10 000kr for å si det sånn. Men da kommer servise og sånn i tillegg. Tviler på at jysk har telt som rommer over 100 personer altså! Regner med at du mener et ordentlig telt, hvor du skal ha både dans, middag osv... det må være veldig stort for å få plass til alt. Skal du ha skikkelig middag må det være plass til å rigge opp kjøkken også. Mulig jeg misforstår da, men hvis du tenker på noe sånt som det er bilde av på forsiden her: http://www.utleiepartner.no/ å i tillegg skal ha resten av festen der inne må du nok regne med minst 15 000kr for så mange.
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Ok, hvis det er et telt hvor hele bryllupsfesten skal være - så egner nok ikke Jysk sine telt seg. Venninnen min hadde 60 gjester og de brukte teltet som sted for servering av velkomstdrinker og snacks, samt at folk kunne stå litt i skyggen hvis de synes det ble for varmt i solen. Men de hadde middagen innendørs :-)
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 For øvrig ligger det mye ute på Finn Torget - ta en titt der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå