Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føles godt og litt nifst:-) skulle noe gå galt nå må jeg evt gjennom en mini fødsel for å få det ut..uff det hørtes ikke fint ut. Men mistet den 3 sa/ma i uke 16 og måtte presse minigutte på 14 cm ut .fikk se den skjønne gutten etterå noe som vi ikke treger på, dette var 21.mars for et år siden nå på fredag og merker jeg blir litt bekymret når jeg går over i uke 13 i morgen. Men skal inn i 2 trim i morgen og har dt ikke likt sist jeg var så langt:-) ville legge ut et innlegg siste dagen her, hvem andre skal være med meg inn i 2 trim i morgen??:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt, men denne gangen er jeg sikker på at det går bra! Spiren sitter godt!! :-) Kommer etter deg om en liten stund, så du får se etter meg =)

Stoooor klem! Og masse tvi tvi =)

Skrevet

Jeg har følgt med deg og det du har skrevet. Har mangen ganger krysset fingrene for deg og din lille spire. Har en god magefølelse på at det går bra med deg denne gangen. Vist ikke er det vannvittig urettferdig. Men jeg tror som sagt at din lille super spire har klort seg godt fast og vil være der i ca 6mnd til:)

Da jeg leste innlegget ditt begynte jeg å tenke: Jeg begynner på min 13 uke i morgen. Da skal vel jeg være med deg inn på 2 trimester. Hmmm stemmer ikke det? Så da har vi termin samme dag!!! Hurra!!!

Skrevet

Hei:) . dette er også min siste dag her inne,går over i 13 uke i morgen:). Det går nok bra denne gangen,så vi får bare nyte de neste månedene:)

Skrevet

Hei! Ville bare si at det er så deilig at du kommer over på 2. tri. Puster litt ut på dine vegne, selv om jeg vet du er bekymret. Denne gangen går det bra! Og du har jo masse symptomer, og det er så riktig som det kan få blitt!

Jeg skal en uke på påskeferie (hvis jeg klarer å krabbe meg ut i bilen), så sier ha det for en uke uten nett, og god påske! Gleder meg til å forsette kontakten på 2. tri:D

Kjempepåskeklem

Skrevet

så kjekt at vi har termin på samme dag kawi og en til:-) ser på klokken at jeg har 4 min igjen her inne:-) jippi endelig:-) siste innlegg her inne, utonom at jeg titter inn:-) snakkes i 2trim:-)

Skrevet

Tenk,nå er du komt til 2trimester!gratulere! D skal gå bra vet du.ellels blir eg lei meg! Du ha komt over d mest kritiskte ukan nå da:-) hurra:-) håper at du ikke får flere blødninger. Kommer etter til 2trimester om noen dager:-) stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...