Princen min Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Ble lagt inn på sykehuset Mandag 25.02,der snakket jeg m forskjellige leger,og tok en ctg,der mista di fosterlyden en stund,så d kom masse leger og jormødre springene,og ropte hent en seng,jeg ble livredd og begynnte å grine,tenkte d verste,og at nå blir d hastekeisersnitt,men heldigvis begynte den å gå normalt igjen,og alt var fint,men klarte ikke helt å slå m til ro... Så på kvelden kom di inn å gjorde meg klar til keisersnitt dagen etter... Så kom dagen den 26.02 di kom inn å gjorde siste rest på meg,sånn at jeg var helt klar,skulle bli trilla ned kl 8.00 på morran,mannen min kom,han skulle vente på rommet til di kom opp m bebyen til han,slik at han kunne værme å stelle han osv...han orket ikke værme inn på opprasjonen.. Jeg lå der å ventet å ventet men ingen kom,jeg ble kjempe rastløs og begynnte å grue m litt,og hadde begynnt m veer også,og hadde begynnt å blø,så fødselen var i gang hos meg,så hadde født samme dag uansett,men jeg valgte Ks pga..vannvittig fødselangst.. Kl 9.00 kom di endelig å hentet meg,så ble e liggende litt på vent før di tok m inn,men endelig var d min tur,kl 09.45 hørte e han skreik,for en opplevelse,jeg begynnte selvfølgelig å grine,så fikk jeg han til meg,før di gikk for å stelle han,så kom di tilbake m han litt før di reiste opp til pappaen sin m han... Hvar litt ubehagelig syns e når di sydde igjen,for mman kjente jo di bente å dro i skinnet,men ikke vond,ingenting var vondt.Når di var ferdige m å sy,ble jeg trillet opp på overvåkningen,der lå jeg i 6 timer... Etter en time kom bebyen og mannen opp m han,så snålt... Men jeg var så trøtt og slapp så var ikke lenge di var der,ble spurt om jeg ville ha han opp senere også,men d orket jeg ikke,var kjempe trøtt,og sliten,og helt matt i kroppen,og full av ledninger,så d var litt vanskelig å holde han... Men uansett å trøtt e var,så fikk e ikke slappet av,d ble noen lange 6 timer der oppe.. Men endelig kom di å hentet meg,jeg fikk den nydelige lille gutten til meg medengang jeg kom ned,og vi bare koste oss.. Om kvelden måtte e prøve å inn på bade å stelle meg,var vondt men gikk fint,og dagen etter var e på beina... Han veide 2904 g og 48 lang,så til Tirsdag e han allerede 3 uker gammel,så nå bare koser vi oss hjemme,så er han så utrolig snill,eter å sover,og når han er våken ligger han bare å stirrer m disse nydelige øynene sine,han skriker bare når han er sulten,så har fått en engl unge:-)......
mammalade4 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hei og gratulere med sønnen din! Nå er det bare å kose seg max!! :-) Hvordan er du i formen nå 3 uker etter KS? Når fikk dere reist hjem? Har hatt ks før men det er 11 år siden så husker ikke så langt. Vurderer ks nå..
Princen min Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg er bra i form,verker litt enda,men d er vel normalt... Jeg hadde KS på Tirsdag,og reiste hjem på Fredag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå