Gå til innhold

Trenger rask hjelp av dere snartenkte damer:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen syns det er dumt, men saken er:

Var syk på fredag, BF ville ikke hjelpe meg med snuppa fordi han skulle på byn. Var skikkelig uggen, så hadde håpet han kunne ha henne frem til legging. Det kunne han ikke, men han sa han skulle hjelpe meg på lørdag. Hørte ikke noe fra han før nå. Får en SMS der det står: SKAL DU VÆRE STILLE OG SNURT LENGE?"

Har lyst til å svare han på den sms'n, men ikke lyst til at han skal skjønne at jeg ble lei meg når han ikke hjalp til, og ikke holdt avtalen i går. Jeg har kommet frem til at jeg vil ha minst mulig med han å gjøre for å få det bedre selv. Når vi er sammen er det på hans premisser. Hva kan jeg svare tilbake? Vil være hyggelig, med en kanskje litt spydig undertone. Men vil ikke fremstå som at jeg satt å ventet på han i går.

Hva ville dere skrevet tilbake?

Noen syns sikkert jeg er kjempe dum nå, men kanskje andre vil hjelpe meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å lever du ja....... trodde ikke det jeg ettersom du ikke overholdt avtalen vi hadde. ;-D

Skrevet

Har ingen forslag siden jeg ikke hadde klart å svare hyggelig på noe så jævla frekt...

Skrevet

f eks: "Tja, er det vits i å være noke anna overfor deg...?:)"

Eller: "Eg har hatt det for travelt her til å ta kontakt:) Det var ein som braut ein avtale, så eg måtte ta meg av alt sjølv:)"

Skrevet

Trenger ikke å svare hyggelig..han var jo frekk..jeg ville ikke svart hyggelig på det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...