Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du kommer til legen etter å ha forsøkt i ett år uten å lykkes, hva gjør legen da?

Jeg skal til denne type time 1. april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Lurte også på det samme., les svar på mitt innlegg: -Utreding, hva skjer?- Fikk 2 bra svar der, ska også snart til , gyn, prøvd i snart 11 mnd... er veldig spent. Du får ha lykke til :o)

Skrevet

Hei:)Måtte mase til meg en henvisning etter 1 år med prøving uten hell(var 20 år da og virket ikke som legen tok meg alvorlig)Ble da henvist til en gynekolog(spesialist innenfor infertiliet) Der tok han en gu på meg for å se på eggstokker og eggledere, tok blodprøver osv. Sambo avleverte sædprøve, hvor mengden ble talt osv. for å se om alt var normalt der. Fikk beskjed om at jeg hadde lavt stoffskifte(etter p piller) og at det sannsynligvis var årsaken.men lite visste jeg at det nettopp var begynt å gro en spire inni meg da vi var til utredning,hehe:) Lykke til, det gjør hvertfall godt å få vite hvorfor det ikke blir resultater av all prøvingen:)!!

Skrevet

Kan legge til et lite svar. Etter gu undersøkelse og alt så normalt ut ble jeg henvist til røntgen av eggledere. Det ble ført inn et langt rør med en liten ballong i enden, de blåste opp ballongen inni meg og så sprøytet de inn et kontrastmiddel før de tok røntgen. Fikk svar på de prøvene i forgje uke, så på lørdag begynte jeg på pergokur (hormonkur), for at flere egg skal modnes på en gang...Dermed er det jo større sjangs for flerlinger, så det er en spennende tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...