Gå til innhold

Fortvila? e eg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen du eg har et par spørsmål.. eg slutta på p-pillene mine nå før begyndelsen av mars og meg og min forlåvede har jo hat oss t for me planlegge jo då og få en liden. sagen e det at for isje så alt for lenge siden fekk eg skikkelig oppblåst mage hvont og mens smerter og mens plutseligt nogen dage kun ette eg slutta på p-pillene. men eg va kvalmen på kvelden og skikelig løyen. mensen her då kom jo egentligt 1 uka før tiå og sån at enn vet det. an varte isje i 3 dager en gang, men eg e ennå ganske oppblåst i magen, klare isje trekka an inn skikeligt og unskyld meg for mye infomasjon men eg fise vanvitti mye for tiå.. e dette noge tegn? har testa for 1 uka si men den viste negatift... eg e sååå forveten og fortvila. nogen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er normalt at mensen opptrer annerledes når man slutter på p-pillen både i lengde og andre mensensymptomer. For min del hadde jeg alltid mensen en ukes tid, og aldri noen spesielle mensensmerter eller andre symptomer. Nå har jeg sluttet med p-pillene og mensen varer kun i 3 dager, blør lite og har ganske sterke mensensmerter.

Oppblåsthet og kvalme er jo typiske tegn på graviditet, men kan også skyldes mye annet. Stikk å kjøp deg en test, så slipper du å gå å lure:)

Lykke til!

Skrevet

hei

det kan være pga hormon forandring i kråppen din desverre.

hilsen og lykke til videre

Skrevet

Hei

Jeg blir megaoppblåst når jeg skal ha mensen, og får treg mage og kremt,fiser mye,hehe:) Så det er jo vanskelig å si!Lykke til!

Skrevet

hmm det va det håpe jo på at eg e ska ha mens på onsdag ette reiningå mi så eg vente og ser.. men noge eg aldri har kjent før e at d trykke eg får et form for trykk me eggstokane og inn mot livmorå.. nedr delen av magen... hmm håpe på t dor e noge altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...