Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får oppfølging på sykehuset så har ikke fått noe svangerskapspapirer, greit nok tenkte jeg for de har vell alt inne på dataen til jeg skal føde. men så kom jeg til å tenke på, hva hvis jeg føder en annen plass...

i tillegg så har det heller ikke blitt tatt vekt, høyde, urin prøve, blodprøve eller noen ting en eneste gang. (bare en bestemt blodprøve som gjelder oppfølgingen) jeg får ul hver gang, er der en gang i uken, men det er alt de har tid til. vil ikke gå til legen denne gangen, så tenkte på jordmor i tillegg til sykehuset, så jeg får sjekket de vanlige tingene ved ett svangerskap og snakket litt om et er noe jeg skulle lure på...men har nettopp flyttet hit, så hvet ikke hvor det finnes og hvem som er bra, og hvor det er mye ledig. sist gang gikk jeg ett sted jeg nesten aldri kom til kontroll for det var så dårlig med ledige timer. men som sakt, har flyttet og bor nå i horten/tønsberg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svangerskapspapirene skal du jo ha med deg hvis du må til lege etc. Spør etter de neste gang du skal på ultralyd. Blodprøver må du jo også få tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...